عضو جنبش "جوانان انقلاب" ليبي :

اتحادیه آفریقا به دنبال نجات قذافی

اتحادیه آفریقا به دنبال نجات قذافی
شنبه 11 تير 1390 - 18:29

يک عضو جنبش "جوانان انقلاب" ليبي هدف از مصوبات اتحاديه آفريقا را نجات قذافي تعبير کرد و گفت : اين مصوبات باعث تداوم حضور نظامي غرب در ليبي مي شود.

بوللي شنبه شب در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : استقرار نيروهاي حافظ صلح آفريقايي در خاک ليبي و واگذاري کنترل سواحل و حريم هوايي اين کشور به نيروهاي غربي در حکم دخالت در امور داخلی لیبی است.

بوللي با ذکر اینکه نيروهاي حافظ صلح در حل هيچ يک از مناقشات موفق نبوده بلکه مناقشات را به مرحله تجزيه بسياري از کشورها کشانده اند، گفت : پذيرفتن استقرار نيروهاي آفريقايي و غربي يعني تجزيه ليبي به دو بخش شرقي و غربي و اين همان خواسته قذافي در اين مرحله است. زيرا وي در وضعيت بسيار بدي قرار دارد و مي خواهد لااقل در اين برهه بر طرابلس حکومت کند.

وی افزود : مصوبات سران اتحاديه آفريقا حلقه نجات قذافي است. اگر انقلابيون فعاليت خود را متوقف کنند، قذافي با فرصت پيش آمده آنها را شديدا سرکوب مي کند و بدين ترتيب خون ها و فداکاري هاي انقلابيون به هدر مي رود .

بوللي سخنراني اخير قذافي را بيانگر موافقت وي با استقرار نيروهاي خارجي در ليبي توصيف کرد و گفت : قذافي در سخنراني اخير خود خطاب به خارجي ها گفت " اگر نفت مي خواهيد بياييد و ببريد. اگر مي خواهيد ليبي را تجزيه کنيد نيروهاي حافظ صلح را ميان دو منطقه البريقه و اجدابيا مستقر کنید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها