رئیسی: رکود، "رکورد" زده / سینه‌ام پر از اسرار است +ویدیو

شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 19:16

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز رکود در کشور ما رکورد زده است؛ دولت می گوید از رکود عبور کردیم ولی این را باید مراکز تولیدی و مردم بگویند.

العالم – ایران

سید ابراهیم رئیسی، عصر شنبه در سخنانی در مصلای اردبیل مردم را از مهم ترین مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: آنچه سایه جنگ را از کشورمان دور می کند حضور مردم در صحنه است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: شان مردم ما آن است که حقوق حقه و کرامت آنان رعایت شود.

رئیسی گفت: حق شهروندی دختر و جوان آماده ازدواج آن است که در شرایط مناسب بتوانند زندگی کنند نه نوشته ای که به نمایش بگذارند. حق شهروندی آن است که جوانان تحصیلکرده به سهولت شغل باکرامت بیابند.

وی با تاکید بر ممکن بودن اشتغالزایی میلیونی طبق الزام قانونی اضافه کرد: بسیاری از ظرفیت های خالی در عرصه های مختلف اقتصادی در کشورمان وجود دارد چرا نمی شود؟ چهار برابر در عرصه فناوری اطلاعات می شود اشتغالزایی کرد.

این نامزد ریاست جمهوری، اردبیل را قطب کشاورزی کشورمان دانست و بر توسعه صنایع تبدیلی و تضمین محصولات کشاورزی تأکید کرد.

وی مغان را از سرزمین های نام آور کشاورزی دانست و گفت: باید راه را برای تولید باز کرد و باید از بانوان مولد از طریق بیمه حمایت کرد. رئیسی همچنین، ایجاد راه آهن این منطقه را از مطالبات حقه مردم دانست و افزود: دولت باید نوکری این مردم کند.

این نامزد ریاست جمهوری در پاسخ به تشکیک در حضور اجتماعات عظیم مردمی در همایش های انتخاباتی هشدار داد: اگر امروز به صدای اعتراض مردم توجه کردید که هیچ وگرنه زمانی خواهید شنید که دیر خواهد بود.

رئیسی با تاکید بر لزوم انتقادپذیری دولت افزود: امروز مردم در خصوص فقر مطلق که اصلا در شان نظام اسلامی نیست ناراحتند، باید فاصله طبقاتی کاسته شود.

وی با اشاره به ادعای کاهش تورم گفت: اگر چرخ های اقتصاد کشور همزمان با حفظ تورم بچرخد مهم است نه امروز که رکود حاکم است و بسیاری واحدهای تولیدی تعطیل یا به واحدهای توزیعی تبدیل شده اند.

نامزد ریاست جمهوری افزود: نماینده محرومان، کارگران و فرهیختگانی هستم که صدایشان شنیده نمی شود.

رئیسی در ادامه سخنانش خود را نماد و نماینده محرومان، مستضعفان و فرهیختگانی دانست که تریبون ندارند و صدایشان شنیده نمی شود.
وی تاکید کرد: ما دیوار بلندی میان حقوق مردم و چپاولگران به حقوقشان خواهیم کشید.

وی گفت: همه منفذهای فساد را می شود بست تا هر روز شاهد بروز فساد از گوشه ای نباشیم و رئیس دولت باید پیش از هر کسی مدعی این موضوع باشد.

رئیسی بر رونق کشاورزی و گردشگری در اردبیل تاکید و اضافه کرد: ما مطالبات حقه مردم را مطرح می کنیم آقایان به جای پاسخگویی اتهام می زنند؟

وی با انتقاد از محرمانه کردن اقتصاد، پرداخت تسهیلات و ثبت سفارش ها و لزوم شفاف کردن اقتصاد کشور را ضروری دانست.

حاضران با شعار "دولت محرمانه نمی خوایم، نمی خوایم" اظهارات این نامزد ریاست جمهوری را تایید کردند. رئیسی در ادامه، نظام جذب نیرو و پرداخت ها را نامناسب و ناعالانه دانست و بر اصلاح آن تاکید کرد.

وی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به حضور طولانی در مناصب عالی قضایی، سینه من پر از اسرار است. اگر بخواهم لب به سخن بگشایم می توانم، اما...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها