کاخ سفید؛ جلوه‌گاه رفتارهای کودکی ترامپ!

کاخ سفید؛ جلوه‌گاه رفتارهای کودکی ترامپ!
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 19:56

ترامپ تنها پس از گذشت 113 روز از ورود خود به کاخ سفید، بسیاری از ظواهر این کاخ را که خصوصیات شخصیتی و چه بسا کودکی وی را بیان می کند، تغییر داده است.

العالم آمریکا

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که تنها 113 روز از ورودش به کاخ سفید می گذرد، به نظر می رسد تغییرات قابل توجهی در این کاخ ایجاد کرده باشد. وی بسیاری از ظواهر کاخ سفید را تغییر داده است؛ برای اشباع علاقه همیشگی خود به اخبار، تلویزیون های بزرگ در کاخ سفید نصب کرده؛ این درحالی است که رفتارها و تغییرات دیگری در این کاخ دیده می شود که بیانگر خصوصیات شخصیتی و کودکی ترامپ است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص اعلام کرد که ترامپ در کاخ سفید بعد از وعده های غذایی به میهمانان خود خوراکی های یخی شیرین از جمله بستنی می دهد با این تفاوت که تیم میزبان کاخ سفید همواره به هر میهمان یک اسکوپ بستنی و به ترامپ دو اسکوپ بستنی می دهد!

براساس این گزارش به نظر می رسد که ترامپ تنها علاقمند به گوش کردن اخبار نیست بلکه از عاشقان بستنی و شیرینی های یخی است.

ترامپ به پیشخدمت کاخ سفید نحوه طبخ غذاهای مورد علاقه خود را یاد داده است و در وعده هایی که در  کاخ سفید مرغ به شیوه مورد علاقه وی طبخ شود، ترامپ به تنهایی دوبرابر سایرین از این غذا دریافت می کند و پس از آن نیز دو اسکوپ بستنی وانیلی و شکلات، میل می کند.

گفته می شود ترامپ در چهار ماه گذشته به تنهایی در کاخ سفید زندگی کرده و  در این مدت حدود 100 نفر در خدمت وی بوده اند.

ترامپ مجموعه آثار مربوط به زمان ریاست جمهوری باراک اوباما و تصاویر سایر روسای جمهوری پیشین آمریکا نظیر روزولت را در طبقه زیرین کاخ سفید قرار داده است.

وی همچنین پرده های طلایی به دفتر خود در کاخ سفید افزوده و یک لوستر کریستال بزرگ به همراه یک ال ای دی بزرگ در اتاق غذاخوری ویژه خود نصب کرده است.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها