دبير کل جنبش ملي دمکراتيک بحرين :

ناامیدی مردم بحرین از نتیجه گفتگو ها

ناامیدی مردم بحرین از نتیجه گفتگو ها
شنبه 11 تير 1390 - 18:36

دبيرکل جنبش ملي دمکراتيک بحرين گفت: ملت بحرين انتظار دستيابي به هيچ نتيجه مثبتي را از گفتگوهاي جاري ندارد.

فاضل عباس شامگاه شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم در منامه از فشارهاي آمريکا به برخي از نيروهاي مخالف براي شرکت در اين گفتگوها که هيچ تضميني براي موفقيت و تحقق خواسته هاي ملت بحرين از طريق آن وجود ندارد، ابراز تأسف کرد.

وي افزود: شمار زيادي از شخصيت هاي مخالف دولت در حال حاضر در زندانهاي آل خليفه به سر مي برند. براي نمونه جواد صيهود نماينده پارلمان که انتظار مي رفت يکي از شخصيت هاي شرکت کننده در اين مذاکرات باشد در حال حاضر در زندان به سر مي برد.

دبيرکل تجمع ملي دمکراتيک بحرين با تأکيد بر اينکه فضاي کنوني براي انجام مذاکرات مناسب نيست با اشاره به نشست مطبوعاتي امروز در حاشيه گفتگوهاي ساختگي نظام به مشروعيت بر اساس قانون اساسي تأکيد کرد و گفت : قانون اساسي کاملا فاقد مشروعيت و براساس اراده فردي تدوين شده است.

وي با اشاره به وضعيت سياسي کنوني بحرين، افزود: در حقيقت هيچ گونه مذاکره اي وجود ندارد و آنچه مشاهده مي شود، تلاش نظام براي بهبود وجه خودش است

فاضل عباس در پايان تأکيد کرد: قانون اساسي مذکور از سوي ملت بحرين تدوين نشده است و در صورتي که رژیم چنين ادعايي دارد مي تواند آن را به همه پرسي بگذارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها