میرسلیم: باید به آخرین وصیت هاشمی عمل کرد

میرسلیم: باید به آخرین وصیت هاشمی عمل کرد
يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 - 22:16

سیدمصطفی آقامیرسلیم عصر امروز 24 اردیبهشت ماه در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت که باید به آخرین وصیت هاشمی عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، میرسلیم بیان کرد: آنچه مرا ناراحت می‌کند این است که متوجه شدم تعداد زیادی از فارغ التحصیلان خودمان را از دست داده‌ایم و از کشور خارج شده اند، برای شکوفاسازی مجموعه ظرفیت‌هایی که در کشور داریم و رسیدن به هدف چشم انداز به همه این استعدادها نیاز داریم. آنهایی که چشم به غربی‌ها و امریکایی‌ها دوخته‌اند، قدر نمی‌دانند و با قدرناشناسی جوانان، ما را عملا تحقیر می‌کنند هر چند درظاهر بخواهند با سیاسی کاری از احساسات آنها استفاده کنند.

وی افزود : روز آخر زندگی آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه‌ای بودیم. ایشان گفت «از پس مشکلات و پیچیدگی‌ها برنخواهیم آمد و راهی جز این نداریم که به دولت و رییس جمهوری برسیم که با رهبری یکپارچه باشد». اگر به فکر آینده کشور، نجات کشور و چاره جویی مشکلات کشور هستیم، باید به این وصیت آقای هاشمی عمل کنیم و چاره اصلی در یکپارچگی و زاویه نداشتن است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد : در این چهار سال که در جا زدیم، دیگران بیکار نبودند و در صحنه کسب و کار، فعالیت اقتصادی و ... رتبه از دست داده‌ایم و یک انتخاب غلط موجب این از دست دادن رتبه شده است، نباید سراغ راه حلی می‌رفتیم که به بیکاری جوانان فارغ التحصیل و ناامیدی آنها انجامید و نباید سراغ راه‌هایی می رفتیم که در این کشور نزدیک به 70 درصد از کارگاه های فعال ما تعطیل و کارگران ما بیکار شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها