فیزیک‌دان معاصر: زمین در چند ثانیه، نابود خواهد شد!

فیزیک‌دان معاصر: زمین در چند ثانیه، نابود خواهد شد!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 11:34

استیون هاوکینگ، یکی از بزرگ ترین فیزیک دانان معاصر، دربارۀ احتمال نابودی کرۀ زمین در مدت چند ثانیه، هشدار داد.

العالمگوناگون

استیون هاوکینگ که از دانشمندان بزرگ فیزیک نظری است، دربارۀ هرگونه تلاش برای ارتباط با موجودات فرازمینی هشدار داد و پیامدهای چنین تلاشی را وحشتناک خواند.

وی با اشاره به تلاش های گستردۀ دانشمندان برای ارتباط با موجودات فرازمینی احتمالی در سیاره ها و کهکشان های دیگر گفت: این ارتباط می تواند پیامدهایی وحشتناک داشته باشد، زیرا ممکن است موجوداتی که با آن ها ارتباط برقرار می کنیم؛ بسیار باهوش تر و قوی تر از انسان باشند.

هاوکینگ تاکید کرد: اگر نتوانیم زبانی مشترک با موجودات فرازمینی پیدا کنیم، جنگ هایی ویرانگر، دامنگیر کرۀ زمین خواهد شد. فکر نمی کنم ارتباط با این موجودات، کار درستی باشد، زیرا ساکنان دیگر کهکشان ها، تفاوت هایی ریشه ای و فرافیزیکی با انسان دارند و زبان و اندیشه ای متفاوت با ما دارند و یافتن راهی برای سازش با آنان، محال خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: هرگونه ارتباط با موجودات فرازمینی، سبب خواهد شد که آن ها زمین را اشغال کنند و انسان ها را به بردگی بگیرند.

هاوکینگ تاکید کرد: هیچ دلیلی وجود ندارد که ارتباط با موجودات فرازمینی را توجیه کند، زیرا ممکن است آن ها با استفاده از هوش و قدرتشان، کرۀ زمین را در عرض چند ثانیه نابود کنند.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها