روحانی: ما به عقب بر نمی گردیم

روحانی: ما به عقب بر نمی گردیم
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 13:02

دکتر حسن روحانی گفت:ما 29 اردیبهشت برای ایران پای صندوق های رای می رویم و می خواهیم روز جمعه کسی را انتخاب کنیم که یک تصمیم وی می تواند جان میلیون ها انسان را به خطر اندازد یا به حیات میلیون ها انسان کمک کند.کسی را انتخاب کنید که تصمیمش حیات بخش باشد و کشور به دست دلواپس ها نیفتد.

العالم - ایران

دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در جمع مردم تبریز گفت:درود من به مردم تبریز و آذربایجان ‌که در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ ،دوم خرداد دیگری را رقم خواهند زد.

روحانی افزود: هر کس می خواست بیاید در آذربایجان سرمایه گذاری کند منتظر دو چیز ،تحقق برجام و شکسته شدن تحریم ها و نجات دریاچه ارومیه  بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: سال آینده تبریز پایتخت گردشگری دنیای اسلام می شود ، برنامه ریزی ها در این باره انجام شده است و مرکز تجارت و هتل ها را راه خواهیم انداخت .همچنین اتوبان تبریز -  بازرگان و خط آهن تبریز – میانه را در دولت دوازدهم تکمیل خواهیم کرد. 

روحانی اظهارداشت: گفته بودم اگر سال ۹۲ رییس جمهور شوم احیای دریاچه ارومیه را سرلوحه کار قرار دهم، اگر این قولم عملی نمی شد دریاچه ارومیه بطور کامل خشک شده بود و طوفان نمک همه جا را فرا گرفته بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به خدا قسم روحانی هوسی برای حکومت و ریاست ندارد و جان خود را فدای ملتش خواهد کرد .

وی اظهارکرد: ما ایران مقتدری داریم و می توانیم قدرت ایران را بیش از گذشته به رخ جهان بکشانیم. اما روحانی اهل فحاشی به دنیا نیست .

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روحانی قدرت دفاعی ایران را در چهار سال گذشته به چندین برابر ده سال گذشته رسانده است .

روحانی افزود: شما بازار نفت ایران را به عربستان داده بودید و نتوانستید از منابع گاز و نفت استفاده کنید ، فقط نشستید و بیانیه خواندید و شعار دادید و تحریم ها را اضافه کردید .شما شعار انقلابی گری دادید، اما شش میلیون تن گندم وارد کردید، در حالی که ما سه میلیون تن گندم اضافه در انبار داریم.

روحانی تصریح کرد: به مردم در خرداد ۹۲ قول دادم گره هسته ای را باز می کنم، تحریم ها را بر می دارم و روابط با جهان را بهتر خواهم کرد .گفتم در بهداشت و درمان و در حمل و نقل شرایط بهتری ایجاد می کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما مشکلات را با لطف رهبری حل خواهیم کرد . شرط آن حضور مردم پای صندوق هاست . آیا از عهد و پیمانتان با من پشیمانید؟ ۵۰ درصد تعهدات من به شما در دولت دوازدهم انجام خواهد شد. تمام سخن ما این است ما به عقب بر نمی گردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

پربیننده ترین خبرها