دعوت سفیر ایران در گرجستان از هموطنان برای مشارکت درانتخابات

دعوت سفیر ایران در گرجستان از هموطنان برای مشارکت درانتخابات
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 23:08

سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان هموطنان ایرانی مقیم این کشور را برای حضور فعال در دوازدهنیمن دوره ادنتخابات ریاست جمهوری ایران دعوت کرد.

العالم ـ ایران

به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان ، سفیر کشورمان روز دوشنبه گفت: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همگام با داخل کشور و سایر کشورهای جهان در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برابر با 19 می 2017 در شهرهای تفلیس و باتومی از ساعت 8 الی 18 برگزار خواهد شد.
وی افزود: اطلاعیه برگزاری انتخابات در سایت رسمی سفارت قرار داشته و توضیحات ضروری برای آگاهی هموطنان عزیز در کشور گرجستان به اطلاع خواهد رسید.
سید جواد قوام شهیدی تصریح کرد: سفارت ایران در گرجستان از عموم هموطنان عزیز دعوت می‌کند با حضور گسترده در صحنه انتخابات، خود را برای خلق یک حماسه دیگر آماده کنند و نقش سازنده و تأثیرگذار خود را در این دوره از انتخابات نیز به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اهمیت این انتخابات، میزان مشارکت مردم در آینده اقتصادی و سیاسی و امنیتی کشور را مؤثر دانست.
سفیر کشورمان همچنین افزود: حضور میلیونی و مسئولانه هموطنان در پای صندوق‌های رای توسط یکایک ایرانیان افزایش قدرت نرم و اقتدار ایران سرافراز را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بیش از پیش نشان خواهد داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر از واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و 350 هزارو 294 نفر رأی اولی خواهند بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها