میرسلیم: مشکلات با دست ایرانی ها حل می شود

میرسلیم: مشکلات با دست ایرانی ها حل می شود
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 04:08

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حل مشکلات با دست مقتدر ایرانی ها میسر است.

العالم - ایران

مصطفی میرسلیم عصر امروز در تالار مصلای اعظم تبریز گفت: همین ملت انقلاب را به پیروزی رساند و جنگ را اداره کرد پس هر مشکلی را می تواند حل کند.

وی خطاب به مردم گفت: کسی را باید انتخاب کرد که از ته دل به ایران اعتقاد داشته باشد و ایرانی را فدای اجنبی نکند.

وی افزود: چرا باید خودمان را چنان ضعیف بدانیم که حتی آب خوردنمان را منوط به نظر بیگانه کنیم ؟ انها که این حرفها را میزنند تمدن و فرهنگ ایران زمین را نمیشناسند و نمی فهمند.

وی با بیان اینکه باید ارج مردم ایران را بدانیم و قدر ایرانی را بدانیم تصریح کرد: ما با تحریمها قوی تر میشویم، ما را با تحریمها نترسانید.
میرسلیم خاطرنشان کرد: کسی باید رییس جمهور شود که مقابل امریکایی ها برسد.

وی افزود: برخی ها فکر میکنند با مذاکره با امریکا مشکلات حل میشود و حتی با آنکه می دانند از امریکا جز کلک و حیله بر نمی اید اما باز بر حرف خودشان اصرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه برجام هیچ مشکلی از کشور حل نکرد و نمی توان به آن امید بست گفت: باید به خدا توکل کنیم و نگاه به داخل داشته باشیم.
رکود و شرایط بد بازار و کارخانجات ورشکسته محصول از دست دادن فرصتها در این چهار سال است. ما جایگاه خود را در دنیا از دست دادیم در حالیکه دلیلی نداشت بخاطر برجام نافرجام کشور را معطل نگه داریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: رییس جمهور باید به قابلیتها، استعدادها و امکانات و شعور این مردم اعتقاد داشته باشد.

وی اضافه کد: ما نیازمند رییس جمهوری انقلابی هستیم که افتخار کند به انقلابی بودنش و رسیدگی به مستضعفان را درد اول خود بداند.

میرسلیم با اشاره به واردات بی رویه و قاچاق کالا به کشور گفت: میخواهیم جلوی کانتینر کانتینر قاچاق کالا را بگیریم تا واردات بی رویه، بازار داخلی را ورشکسته نکند، خیلی کالاهای داخلی در انبارها خاک میخورد.

وی نسخه درمان درد کشور شناخت مشکلات و تشخیص درست مسایل دانست و سوال کرد: جواب این همه اشتباه دولت را در این چهارسال چه کسی خواهد داد؟

وی گفت: با زندگی در رفاه نمیتوان رییس جمهوری کرد باید رییس دولت بشدت کارکند و شب و روز نشناسد.

وی تصریح کرد: همانطور که در صدر انقلاب در صحنه بودیم امروز هم باید شبانه روز در وسط میدان باشیم تا ارزشهای انقلاب حفظ شود.

میرسلیم خام فروشی نفت را به تاراج دادن سرمایه های نسل اینده خواند و افزود: باید از نفت کالای بادوام درست کرد. موادی از نفت می توان ساخت که استحکامش از تیراهن دهها برابر بیشتر است.

وی همچنین گفت: در ایران هزاران تپه باستانی داریم که باید از آن حفاظت کنیم تا در گردشگری نمره یک باشیم.

وی با بیان اینکه کسی باید رییس جمهور باشد که دارای تجربه مفید خدمت باشد گفت: در این دولت روحانی در وزرا درباره مسایل اقتصادی کشور اختلاف بود چون تجربه ندارند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی باید در راس دولت باشند که صادق باشند و سر مردم کلاه نگذارند.
و افزود: معنای دولت را قبل از پیروزی انقلاب امام روشن کرده و ان همان نوکری مردم است نه ریاست و فخر بر مردم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها