هدف آمریکا از طرح ادعای «کوره‌های آدم سوزی» در سوریه چیست؟

هدف آمریکا از طرح ادعای «کوره‌های آدم سوزی» در سوریه چیست؟
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 21:57

یکی از نمایندگان پارلمان روسیه از آمریکا خواست که در مسیر حل بحران سوریه سنگ اندازی نکند.

العالم سوریه

کُنستانتین کوساچِف عضو مجلس فدرال (مجلس سنا) روسیه گفت: اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره اعدام های جمعی و کوره های آدم سوزی در سوریه با هدف سنگ اندازی در مسیر حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات گروه های متخاصم این کشور انجام می گیرد.
کوساچف در مصاحبه با یکی از رسانه های روسیه افزود: اظهارات مقامات آمریکایی درباره اعدام های جمعی در سوریه فقط با هدف جلوگیری از حل مسالمت آمیز بحران این کشور بیان می شود و مقامات آمریکایی باید جوابگوی مردم سوریه باشند زیرا در مسیر حل بحران این کشور سنگ اندازی می کنند.

کوساچف گفت: این اظهارات با مذاکرات ژنو همزمان شده است مذاکراتی که آمریکا در آن مشارکت نمی کند. آمریکا با امتناع از مشارکت در مذاکرات ژنو درپی به بن بست کشاندن این مذاکرات است و هر روز اتهام جدیدی را علیه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه مطرح می کند. 
کوساچف افزود: مقامات آمریکایی باید مسئولیت هر حرفی را که درباره سوریه می زنند، به عهده بگیرند زیرا به طور مستقیم در عملیات صلح سوریه دخیل هستند.

روز گذشته «استوارت جونز» مدیر امور خاورنزدیک وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که «رژیم سوریه هزاران زندانی را کشته و اجساد آنها را یا سوزانده و یا در گورهای دسته‌جمعی، دفن کرده است».


214

پربیننده ترین خبرها