رژیم صهیونیستی، منبع اطلاعات افشایی ترامپ به روسیه

رژیم صهیونیستی، منبع اطلاعات افشایی ترامپ به روسیه
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 - 08:15

منبع اطلاعات محرمانه‌ای که در دیدار هفته گذشته رئیس‌جمهور آمریکا با دو مقام بلندپایه روسیه افشا شد، رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از نیویورک تایمز، یک مقام آگاه در دولت آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی منبع اطلاعات محرمانه‌ای بوده که دونالد ترامپ -- رئیس‌جمهور آمریکا -- در دیدار هفته گذشته خود با سرگئی لاوروف -- وزیر خارجه روسیه -- و سرگئی کیسلیاک -- سفیر مسکو در واشینگتن -- آن را افشاء کرده است.

انتشار گزارش‌هایی جنجالی از سوی برخی رسانه ها از جمله واشینگتن پُست در خصوص درز برخی اطلاعات محرمانه درباره گروه تروریستی داعش در دیدار ترامپ با مقامات بلندپایه روسیه، مقامات کاخ سفید را با دردسر تازه ای مواجه کرده است.

رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین متحدان آمریکا و از گردآورندگان اصلی اطلاعات در منطقه خاورمیانه است. حال انتشار این خبر که ترامپ برخی از حساس ترین اطلاعات [محرمانه] اسرائیل [در خصوص داعش] را نزد مقامات روسیه افشاء کرده است، می تواند به روابط واشینگتن- تل‌آویو آسیب بزند.

مقامات رژیم صهیونیستی این خبر  را که منبع اطلاعات درز یافته به روسیه هستند، تأیید نمی‌کنند. "ران درمر" سفیر رژیم صهیونیستی در واشینگتن در بیانیه‌ای که از طریق پست الکترونیکی برای روزنامه نیویورک تایمز ارسال کرد، بر حفظ روابط نزدیک واشینگتن- تل‌آویو در مقابله با تروریسم تأکید کرد.

پربیننده ترین خبرها