وزیر کشورنحوه اعلام نتایج انتخابات را اعلام کرد

وزیر کشورنحوه اعلام نتایج انتخابات را اعلام کرد
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 - 09:52

وزیر کشور تاکید کرد: نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت لحظه‌ای و تدریجی نخواهد بود بلکه بعد از تجمیع آرا اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز(چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران داخلی و خارجی که امروز چهارشنبه برگزار شد ، تاکید کرد: در کوتاه‌ترین فاصله نتایج را که اول نتیجه ریاست جمهوری و بعد شورا‌ها است، اعلام می‌کنیم؛ تلاش ما این است صحت و دقت در انتخابات کاملا رعایت شود و فدای سرعت نشود.

وی افزود : هماهنگی‌های بسیار خوبی با همه دستگاه‌های متولی، اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، ثبت احوال، رسانه‌ها، صدا وسیما، شورای نگهبان و مجلس برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

وزیر کشور گفت : همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونی و سالم در فضای آرام آماده است، روز جمعه از ساعت ٨ صبح کار انتخابات را شروع می‌کنیم و تا زمانی که مردم پای صندوق ها‌ی رای باشند و محدودیت قانونی وجود نداشته باشد، انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم که از اول وقت پای صندوق‌های رای بیایند.

وی تصریح کرد: تقاضا داريم از فردا هيچ نوع فعاليت تبليغاتی در رسانه ها و ... صورت نگيرد و همه به قانون احترام بگذارند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: نمايندگان نامزدها تا آخرين لحظه برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.

وی گفت: بیش از 63 هزار شعبه و 130 هزار صندوق رای برای انتخابات در کشور در نظر گرفته شده، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات تدارک دیده شده؛ انتخابات شورا‌ها در 141 شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رحمانی فضلی اظهار داشت: 71 هزار بازرس به به نحوه برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، نمایندگان نامزد‌ها تا آخرین لحظه برگزاری انتخابات در شعب حضور خواهند داشت، همچنین 160 هزار نفر برای تامین امنیت انتخابات بسیج شده اند.

رحمانی فضلی در مورد تهدیدات اخیر از سوی داعش و تحرکات تروریستی در خوزستان گفت: ما همیشه با این تهدیدات مواجه بودیم ولی با توجه به رصد مستمر و اشرافی که داریم تاکنون آنها نتوانسته اند اقدامی را انجام دهند، اتفاقی که در خوزستان افتاد مرتبط با انتخابات نبود، روز بعد نیروهای ما دو نفر که این عملیات را انجام داده بودند را در مرز مهران بازداشت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، تصریح کرد: انتخابات به دور دوم کشیده نخواهد شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها