فیسبوک حساب کاربری هیسپان تی وی را مسدود کرد

فیسبوک حساب کاربری هیسپان تی وی را مسدود کرد
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 - 21:43

شبکه اجتماعی فیسبوک از سه روز قبل حساب کاربری هیسپان تی وی، شبکه اسپانیایی زبان معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، را مسدود کرده است.

العالم - ایران

پایگاه خبری هیسپان تی وی نوشت: با تاسف به اطلاع خوانندگان و دنبال کنندگان خود در صفحات اجتماعی می رسانیم که متاسفانه حساب کاربری ما در فیسبوک مسدود شده است.

هیسپان تی وی در ادامه می نویسد: فیسبوک ، یکی از شبکه های اجتماعی که امکان نشر آخرین اخبار برای دنبال کنندگان و آشنایی با نظرات خوانندگانمان را برای ما فراهم میکند، روز دوشنبه 15 ماه مه تصمیم گرفت حساب کاربری ما را که توسط 900 هزار نفر دنبال می شود، مسدود کند.

هنوز دلایل این تصمیم فیسبوک مشخص نشده است، اما گروه انفورماتیک هیسپان تی وی تمام تلاش خود را برای کشف این موضوع، حل هر چه سریعتر مشکل و ارائه مجدد اطلاعات به روز، ویدئو ها، مستند ها و سریال ها و مطالب دیگر مورد علاقه ی دنبال کنندگان به کار گرفته است.

هیسپان تی وی همچنین یاد آور شده است این اولین بار نیست که صفحه این شبکه توسط فیسبوک مسدود می شود بلکه در ماه اوت  2016 و به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدئویی درباره وضعیت غیرانسانی زنان در عربستان سعودی ، فیسبوک برای یک هفته حساب کاربری هیسپان تی وی را مسدود کرد.

پربیننده ترین خبرها