دبیرکل جمعیت وفاق بحرین:

مخالفان بحرینی به حاشیه کشیده شدند

مخالفان بحرینی به حاشیه کشیده شدند
يکشنبه 12 تير 1390 - 08:07

دبيرکل جمعيت وفاق بحرين، جلسات گفت و گو در بحرين را براي حل مشکلات واقعي اين کشور بيهوده دانست و تاکيد کرد، مخالفان در اين گفت و گوها به حاشيه کشيده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" تاکید کرد: جلسات گفت و گو در حد یک مراسم است و مطالب مطرح شده در آن سخنرانی هایی ظاهری است که مشکلات واقعی کشور را حل نمی کند.

سلمان افزود: هدف بیشتر شرکت کنندگان در این گفت و گو دستیابی به راه حل های مورد نظر مقامات رسمی است، و مخالفان در این گفت و گوها به حاشیه کشیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از به حاشیه کشاندن مخالفان در گفت و گوها رسیدن به نتایج از پیش تعیین شده است، که این امر امیدوار کننده نیست.

از سوی دیگر، جمعیت وفاق ملی اسلامی و وعد تاکید کرده اند درصورتیکه در این گفت و گوها به مطالبات سیاسی مخالفان توجهی نشود، از آن خارج می شوند.

"منیره فخرو" عضو کمیته مرکزی جمعیت "وعد" که اعضای آن از شهروندان اهل تسنن هستند، تاکید کرد: این جمعیت در صورتی که در گفت و گو به توافق نرسد، گزینه هایی را در پیش رو دارد.

وی افزود: مخالفان درجلسه افتتاحیه دیروز دریافتند که تصمیم گیری در این گفت و گوها با اکثریت شرکت کنندگان خواهد بود؛ و این درحالی است که مخالفان فقط 10 درصد شرکت کنندگان را تشکیل می دهند؛ امری که در آینده بسیار بحث برانگیز خواهد بود.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها