عرضه قاب Shiftcam برای آیفون ۷ پلاس همراه با ۶ لنز!

عرضه قاب Shiftcam برای آیفون ۷ پلاس همراه با ۶ لنز!
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1396 - 11:01

قاب Shiftcam قابی است که به تازگی برای آیفون ۷ پلاس رونمایی شده است و این قاب دارای ۶ لنز است که کاربر به راحتی می تواند برای عکاسی با دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس این لنز ها را تغییر دهد.

العالم - گوناگون
 

قاب های زیادی برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در بازار وجود دارد، آیا تا به حال قابی با ۶ لنز را تصور کرده اید؟ شاید این قاب یک نیاز ضروری برای بسیاری از کاربران آیفون ۷ پلاس باشد، شما با استفاده از این قاب به راحتی می توانید میان لنز های تله فتو و واید  و فیش آی جا به جا شوید و با همه این لنز ها عکاسی کنید، حتی در این قاب یک لنز ماکرو نیز وجود دارد که به راحتی قابل تغییر است.
قاب Shiftcam یک مجموعه لنز بسیار کامل است که بر روی گوشی هوشمند شما قرار می گیرد و به راحتی کار یک مجموعه لنز کامل را برای شما انجام می دهد، تنوع در لنز های این قاب بسیار زیاد است و به راحتی می توان با این قاب با یک تیز چند نشان زد.
مکانیسم این لنز ها به صورت کشویی است که به راحتی با یک حرکت کوچک انگشت قابل تعویض است، شما نیازی نیست که تجهیزات خاصی را با خود حمل کنید همه چیز بر روی قاب موبایل شما قرار دارد. این قاب علاوه بر استفاده خاص آن دارای قابلیت ضد ضربه بودن نیز است و به راحتی می تواند از گوشی هوشمند شما در برابر ضربه های سخت محافظت کند. ایده اولیه این لنز از طرف کیک استارتر مطرح شده است و در حال حاضر در حالت پیش فروش قرار دارد و با قیمت ۶۰ دلار پیش فروش شده است. قیمت اصلی این قاب ۹۹ دلار است و از ماه اوت عرضه می شود.

 

منبع : click
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها