جنایت داعش در شهر عقارب الصافیه در سوریه

جنایت داعش در شهر عقارب الصافیه در سوریه
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1396 - 18:30

بر اثر حملات گروه تروریستی داعش به منطقه عقارب الصافیه در حومه شرقی حماه دستکم 20 نفر از ساکنان این منطقه کشته شدند که به گفته منابع پزشکی آثار شکنجه و مثله شدن در اجساد قربانیان دیده می شود.

العالم - سوريه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه برای مقابله با حمله تروریستهای داعش به شهر عقارب الصافیه بامداد امروز(پنجشنبه) وارد عمل شدند تا آنها را از ورود به شهر بازدارند؛ اما عناصر مسلح قبل از عقب نشینی به شماری از خانه های واقع در اطراف شهر حمله کردند.

خبرگزاری سانا به نقل از برخی منابع در منطقه عقارب الصافیه گزارش کرد که عناصر مسلح بسیاری از ساکنان از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده و اجساد آنها را مُثله کردند و لوازم خانه ها را به سرقت بردند.

یک منبع پزشکی در اداره بهداشت حماه گفت: بیمارستان جسد 20 کشته از جمله زنان و کودکان که از منطقه عقارب الصافیه به آنجا منتقل شده بودند، تحویل گرفته است. اغلب اجساد بی سر بوده و دست ها و پاهایشان نیز قطع شده بود.

این منبع افزود: 40 مجروح به بیمارستان دولتی سلمیه و 5 مجروح دیگر به بیمارستانهای شهر حماه منتقل شدند و خدمات درمانی لازم در آنجا به آنها ارائه شد.

شهر عقارب الصافیه در اطراف بادیه شرقی شهر سلمیه در حومه شرقی حماه واقع است.

210

پربیننده ترین خبرها