پیشنهاد وزیر به ترامپ: روی رسانه ها شمشیر بکش

پیشنهاد وزیر به ترامپ: روی رسانه ها شمشیر بکش
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 00:04

وزیر امنیت داخلی آمریکا در مراسم دانشجویان گارد ساحلی به آرامی و با حالتی که مثل یک شوخی به نظر می رسید به ترامپ پیشنهاد کرد که بر روی رسانه ها شمشیر بکشد.

العالم - آمریکا

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در مقاله ای به قلم مت استیونز MATT STEVENS نوشت وزیر امنیت داخلی آمریکا در تک گویی (در ادبیات به تکنیکی در نمایشنامه گفته می شود که گوینده  بر روی صحنه سخنی را بر زبان می آورد با فرض اینکه دیگران آنرا نمی شنوند و با خودش صحبت می کند ولی درواقع حاضرین صدای او را می شنوند Aside )به آرامی و با حالتی که مثل یک جُک به نظر می رسید به ترامپ پیشنهاد کرده است که بر روی رسانه ها شمشیر بکشد.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: جان اف کلی John F. Kelly وزیر امنیت داخلی آمریکا  احتمالا قصد نداشته است تا بصورت علنی با این کنایه به ترامپ پیشنهاد کند تا بر روی رسانه ها شمشیر بکشد و بعد این سخن در رسانه ها بچرخد و جهانیان آنرا بشنوند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: این اظهارات بعد از آن مطرح شد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خطاب به دانشجویان دانشکده گارد ساحلی در شهر نیو لندن در ایالت کنتیکت آمریکا گفته بود هیچ رهبری در تاریخ به اندازه وی بوسیله رسانه ها مورد ستم واقع نشده است.

نیویورک تایمز در ادامه افزود: قبل از اینکه نماینده دانشجویان گارد ساحلی شمشیری را بعنوان نشان قدردانی به دونالد ترامپ هدیه کند، ترامپ با تعداد زیادی از دانشجویان دست داد. (بعد از دریافت شمشیر ترامپ گفت شمشیر زیباییست و صدای او شنیده می شد و دوربینها مشغول ضبط تصویر او بودند. (ترامپ گفت) متشکرم،خیلی متشکرم

نیویورک تایمز نوشت: ترامپ سپس با آن شمشیر و شخصی که آنرا به او داد، برای گرفتن عکس ژست گرفت و سپس در کنار وزیر امنیت داخلی روی صندلی نشست. وزیر امنیت داخلی ترامپ به وی گفت: از آن برای رسانه ها استفاده کن. ترامپ قبل از اینکه بخندد گفت بله درسته Yeah.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها