عارف: مردم سرمایه نظام هستند

عارف: مردم سرمایه نظام هستند
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 10:55

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم سرمایه های نظام هستند که با حضور جدی خود در انتخابات می توانند موقعیت خوبی را برای کشور رقم بزنند.

العالم ـ ایران

محمدرضا عارف که صبح امروز جمعه به همراه همسرش برای شرکت در انتخابات، در حسینیه جماران حضور یافته بود، آرای خود برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران را به صندوق انداخت.
وی در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: این مردم هستند که با حضور جدی خود می توانند نماینده خود را در ریاست جمهوری و شورای شهر انتخاب کنند تا بتوانیم موقعیت خوبی به لحاظ تاثیرگذاری در منطقه داشته باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب اجرایی وعده های آنان در مسند ریاست جمهوری و شورای شهر می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها