میرسلیم: همه با احترام به قانون به نتیجه انتخابات تمکین کنیم

میرسلیم: همه با احترام به قانون به نتیجه انتخابات تمکین کنیم
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 12:01

مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که همه باید بعد از اعلام نتابج انتخابات به قانون و رای مردم تمکین کنیم.

العالم - ایران

میرسلیم بعد از انداختن رای خود در صندوق شعبه اخذ رای مسجد قبا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اگر فرد دیگری به غیر از شما پیروز انتخابات شود، آیا به قانون تمیکن می کنید، گفت: مهم قانون است. هرچه قانون بگوید نظر ما نیز همان است، چه آنکه موافق نظر ما ویا مخالف نظر ما باشد. احترام به قانون و نتیجه آرا مردم می گذارم و تمکین می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فردی غیر از شما پیروز انتخابات شد به او چه خواهید گفت، اظهارکرد: اول به پیروز انتخابات تبریک می‌گویم، سپس مجموعه بررسی‌ها، برنامه‌ها و نظراتم را به او خواهم داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ارزیابی از حضور مردم در انتخابات گفت: الحمدالله حضور مردم بسیار پرشور و شوق و دلگرمی بود. حضوری بسیار خوب که ان‌شاءالله نتیجه مطلوب نیز داشته باشد.

میرسلیم در توصیه ای به مردم گفت: قطعا مشارکت به عنوان مقدمه مردم‌سالاری بسیار خوب است. به ویژه این مشارکت باید در بعد نظارت عمومی باشد. یعنی مردم بعد از انتخابات مشارکت را رها نکنند و بدانند وظیفه‌شان آن است که از مسئولان مطالبه‌گری و پرسش‌گری کنند که اگر مشکلی پیش آمد تذکر داده و نقادی نمایند. این رویکرد باعث بهبود هرچه بهتر اداره کشور می‌شود.

میرسلیم درباره لزوم تمکین همه به رعایت قانون تصریح کرد: همه باید قانون را رعایت کنیم. اگر قانون را رعایت نکنیم سنگ رو سنگ بند نمی‌شود. قانون راه پیشرفت ما است. باید تا جایی که قانون وجود دارد به آن احترام بگذاریم، ولو آنکه از آن خوشمان نیاید. اجرای قانون بهتر از بی‌قانونی است.

ایسنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها