سی ان ان: حضور مردم ایران در انتخابات بسیار بالا است

سی ان ان: حضور مردم ایران در انتخابات بسیار بالا است
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 13:18

شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' با پوشش خبر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران توسط خبرنگار خود، از تهران گزارش داد: حضور مردم ایران در انتخابات بسیار بالا است.

العالم - ایران

'فردریک پلتن' خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان با حضور در یکی از حوزه های رای گیری در تهران توضیحی درباره چگونگی روند رای گیری در این انتخابات داد و گفت: درحالی که در ساعات اولیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران هستیم و زمان زیادی تا پایان آن باقی است، حضور مردم بسیار بالا است و صف طولانی در بیرون از این حوزه رای گیری وجود دارد.
خبرنگار سی ان ان مساله اقتصاد در این دور از انتخابات ایران را برای رای دهندگان ایرانی بسیار پراهمیت خواند و گفت: رقابت نزدیکی بین دو نامزد اصلی (حسن روحانی و ابراهیم رئیسی) در جریان است و ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود و یا در همین دور مشخص شود.
شبکه تلویزیونی سی ان ان پیشتر انتخابات ریاست جمهوری ایران را در صدر خبرهای خود قرار داده و گزارش داده بود که رهبر معظم انقلاب جز نخستین نفرات در کشور بودند که رای خود را به صندوق انداختند.
سی ان ان به کرات این خبر را برای مخاطبان خود پخش کرد.
رسانه های تصویری غرب همچون شبکه تلویزیونی فرانس 24 و یورونیوز نیز به پوشش خبر انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و فرانس 24 گزارش داد: رهبر عالی ایران خواستار حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) 29 اردیبهشت آغاز شد.

ایرنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها