با تسلیم شدن در برابر فشارهاي آمريکا و اسراييل؛

ترکیه به محاصره کنندگان غزه پیوست

ترکیه به محاصره کنندگان غزه پیوست
يکشنبه 12 تير 1390 - 13:02

معاون دبير کل جبهه آزاديبخش فلسطين از همکاري ترکيه و يونان براي محاصره باريکه غزه به دنبال فشارهاي آمريکا و رژيم صهيونيستي و تسليم آنها در برابر اين فشارها خبر داد و اين نحوه برخورد را خارج از اصول آزادي خواهي و وظيفه انساني کمک به هم نوع عنوان کرد.

ابونضال الاشقر يکشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم با محکوم کردن فشارهاي آمريکا و اسراييل به برخي کشورها براي منع حرکت کشتي هاي "ناوگان آزادي 2" به سوي باريکه غزه اعلام کرد: کشورهايي مانند يونان و ترکيه تن به فشارهاي آمريکا و اسراييل دادند.
 
الاشقر گفت: آمريکا ، غرب و کشورهاي دنباله روي آنها مانند ترکيه و يونان همگي در ظلم به مردم فلسطين همدست هستند.

معاون دبير کل جبهه آزاديبخش فلسطين افزود: اصرار دست اندرکاران "ناوگان آزادي 2" براي رسيدن به غزه در حالي که قبل از آن "ناوگان آزادي 1" مورد حمله خونين رژيم صهيونيستي قرار گرفت؛ نشان مي دهد که در جهان آزاديخواهان و بشردوستان فراواني هستند که براي لغو محاصره ظالمانه باريکه غزه تلاش مي کنند.

الاشقر با قدرداني از حمايت ملت ها و آزاديخواهان جهان از فلسطينيان باريکه غزه، به همکاري سازمان هاي بين المللي، استکبار جهاني و همپيمانان منطقه اي آنها با رژيم صهيونيستي در خصوص محاصره باريکه غزه اشاره کرد و گفت: سکوت سران عرب نوعي همدستي در محاصره ملت فلسطين محسوب مي شود.

معاون دبير کل جبهه آزاديبخش فلسطين افزود: منع ناوگان آزادي 2 براي حرکت به سوي باريکه غزه و اقدامات خرابکارانه عليه برخي از کشتي هاي اين ناوگان از سوي موساد، نشان مي دهد که قدرت هاي جهاني با رژيم اشغالگر در قلع و قمع مردم فلسطين همدست هستند. 

پربیننده ترین خبرها