گفتگوهاي رژيم بحرين صوري وتبليغاتي است

گفتگوهاي رژيم بحرين صوري وتبليغاتي است
يکشنبه 12 تير 1390 - 18:14

لندن ( العالم)- فعال سياسي بحريني با بيان اين که گفت وگوي واقعي بايد ميان حکومت از يک سو و نمايندگان مخالفين و ملت از سوي ديگر برگزار شود تاکيد کرد که نشست گفت و گوي ملي منامه صوري و براي مصرف تبليغاتي است.

علي الفرج روز يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم با اشاره به آغاز نشست گفت وگو که ديروز (شنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: از هم اکنون مي توان پيش بيني کرد که اين نشست  300 نفري نمايشي و تنها براي مصرف تبليغاتي و القاي وجود گفت وگو در بحرين برگزار شد.

فرج افزود: ماحصل اين نشست ها اين خواهد بود که در نهايت پيشنهادهايي را به پادشاه ارايه مي دهد و در سرانجام وي طبق خواست خود ، و نه خواست مردم، تصميم گيري مي کند.

اين فعال سياسي تاکيد کرد: حضور هزاران نفر از مردم بحرين در تشييع جنازه يکي از شهدا در روز شنبه ثابت کرد که ملت اين نشست را به رسميت نمي شناسد.

فرج خاطر نشان کرد که اگر حکومت بطور جدي در پي گفت وگو بود مي بايست بطور مستقيم و از طريق نمايندگان خود در اين گفت وگو شرکت مي کرد و با نمايندگان ملت و جريان هاي مخالف سخن مي گفت.

اين فعال سياسي بحريني با اشاره به تحولات سياسي منطقه و توقف ناپذيري روند دگرگوني ها تاکيد کرد که بحرين نيز بايد با تحولات منطقه همگام شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها