تصاویر؛ پرچم ایران در غزه برای اعتراض به ترامپ

تصاویر؛ پرچم ایران در غزه برای اعتراض به ترامپ
چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 20:21

مردم غزه که برای اعتراض علیه سفر ترامپ به سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند، با بر افراشتن پرچم های ایران و حزب الله، نشست ریاض را که در آن ایران به حمایت از تروریسم متهم شده بود، محکوم کردند.

العالمفلسطین اشغالی

در این تظاهرات که با مشارکت گروه های مختلف فلسطینی برگزار شد، افزون بر برافراشته شدن پرچم های ایران و حزب الله، پرچم های آمریکا و اسرائیل و تصویر ترامپ به آتش کشیده شد.

مشارکت کنندگان در این تظاهرات، هدف خود از برافراشتن پرچم ایران و حزب الله را محکوم کردن نشست ریاض دانستند که در آن ایران حامی تروریسم معرفی شده بود.

تظاهرکنندگان، همچنین، دلیل سفر ترامپ به سرزمین های اشغالی را ادامۀ راه رؤسای جمهور پیشین آمریکا دانستند که همان حفظ موجودیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس و نظام های مرتجع عرب و گوش به فرمان عرب در منطقه است.

در این تظاهرات، هانی الثوابته، از رهبران جبهۀ ملی فلسطین، به نیابت از فلسطینیان تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، نماد شرارات و تروریسم در دنیاست و به هیچ وجه امکان ندارد که مردم فلسطین حضور او را در سرزمین خود بپذیرند.

الثوابته، همچنین، گفت مردم فلسطین سفر ترامپ به سرزمین های اشغالی را نشانۀ برنامه ریزی برای توطئه ای بزرگ علیه مردم و مقاومت فلسطین می دانند.

 

پربیننده ترین خبرها