ايران گورستان مهاجمان خواهد شد

ايران گورستان مهاجمان خواهد شد
دوشنبه 13 تير 1390 - 10:43

يک پژوهشگر و تحليلگر سياسي، با اشاره به نمايش پيشرفت هاي دفاعي و اقتدار ايران در عرصه نظامي گفت: ايران در دفاع از خود اهتمام دارد و در صورت هرگونه حماقتي گورستاني براي مهاجمان خواهد بود.

"حسين رويوران" دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: سلاح هاي جديد استفاده شده ايران در رزمايش "پيامبر اعظم(ص) 6 " بيانگر مقاصد دفاعي ايران در راهبرد نظامي است.

رويوران افزود: هدف از رزمايش نظامي و استفاده از سلاح هاي جديد در آن ايجاد نوعي بازدارندگي در برابر هرگونه تجاوز احتمالي عليه ايران است و همه سلاح هايي که ايران به نمايش مي گذارد، دفاعي و منعکس کننده کامل سياست نظامي تهران است.

وي تاکيد کرد: ايران در تلاش براي دفع تهديدات بيگانگان و نه تعرض به کشورهاي اطراف يا دور دست است و مهمترين پيام اين رزمايش آن است که ايران به دفاع از خود اهتمام مي ورزد و به هيچ طرفي اجازه حمله نمي دهد و در صورت هرگونه حماقتي گورستاني براي مهاجمان خواهد بود.

وي تصريح کرد: با توجه به سلاح هاي دفاعي اين پيام اطمينان بخش وجود دارد که ايران قصد حمله به هيچ طرفي در منطقه را ندارد و تهديدي براي کسي نيست.

رويوران با بيان اين که ايران امروزه در تامين نيازهاي نظامي خويش خودکفا است؛ افزود: برخي رژيم ها و کشورها ايران را تهديد و تاکيد مي کنند که گزينه نظامي براي حمله همچنان روي ميز است و ايران با ساخت سلاح هاي تدافعي تلاش مي کند تا با اين تهديدها مقابله کند.

وي تاکيد کرد: محاصره غرب باعث نشده است که ايران به پيشرفت فني در سطوح مختلف دست نيابد بلکه در هر عرصه اي که تحريم اعمال شده، ايران با تلاش هاي علمي در آن عرصه دست به ابداعات و توليد زده است.

رويوران گفت: دشمنان نمي توانند اراده ملت ايران را در دفاع از خود و پيشرفت در زمينه هاي مختلف سلب کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها