عضو فراکسيون مستعفي وفاق:

گفتگوها دربحرين جدي وهدفمند نيست

گفتگوها دربحرين جدي وهدفمند نيست
دوشنبه 13 تير 1390 - 13:09

عضو فراکسيون مستعفي جمعيت وفاق ملي- اسلامي بحرين، نشست توافق ملي را همايش طرح ايده و افکار و نه گفت‌وگوي ملي جدي و هدفمند عنوان کرد.



"هادي الموسوي" دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: همايش ديدارها که به "گفتمان توافق ملي" موسوم شده است، نياز به اصلاحات و تغييرات زيادي دارد.

درهمين حال مخالفان با انتقاد از مشارکت برخي گروه هاي مخالف بحريني در اين گفت وگوها که از شنبه اين هفته آغاز شده است؛ معتقدند که رژيم بحرين براي بهبود وجهه خود در برابر جامعه جهاني چنين نشست هايي را با عنوان "گفتمان توافق ملي" تدارک ديده است.

عضو فراکسيون مستعفي جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين گفت: اطلاق نام گفت‌وگو به اين همايش به نوعي احجاف است، زيرا اين همايش ديداري براي جمع‌آوري ديدگاه‌هاي شرکت کنندگان و ارايه آن به پادشاه است تا آنها را بررسي کند و به هر شرکت کننده‌اي بيشتر از پنج دقيقه زمان براي سخنراني و طرح ديدگاه‌هايش داده نخواهد شد.

الموسوي تصريح کرد: فراکسيون مستعفي الوفاق از گفت‌وگو و مذاکره هراسي ندارد بلکه اين رژيم حاکم است که از گفت‌وگو و مذاکره نگران است، زيرا چارچوب‌هايي براي آن مشخص کرده است.

وي گفت: شرکت در گفتمان توافق ملي براي شرکت کنندگان و همه افراد صلاحيت‌دار، مسووليت دارد و جامعه‌بين‌الملل نيز به برآيند اين مذاکرات چشم دوخته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها