فعال سياسي بحريني مطرح کرد:

احتمال خروج مخالفان از گفتگو با آل خليفه

احتمال خروج مخالفان از گفتگو با آل خليفه
دوشنبه 13 تير 1390 - 14:42

يک فعال سياسي بحريني به نتيجه رسيدن مذاکرات رژيم آل خليفه با برخي گروه هاي مخالف را بعيد دانست و گفت: رژيم حاکم زمينه موفقيت مذاکرات را فراهم نکرده است براي همين جمعيت هاي "وفاق ملي" و "وعد" از احتمال خروج از مذاکرات خبر داده اند.

ابراهيم المدهون دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: در صورت "آزادي زندانيان ، استخدام دوباره کارمندان اخراجي و لغو احکام قضايي ظالمانه" مشخص خواهد شد که رژيم حاکم در امر مذاکرات جدي است ولي رژيم هيچ يک از اين کارها را صورت نداده است و تنها کار رژيم آزاد کردن تعداد اندکي از زندانيان بوده است.

وي گفت: اين مسايل نشان مي دهد که رژيم حاکم بحرين درپي مذاکرات واقعي نيست و فقط به مذاکرات نمايشي که هيچ نتيجه اي نخواهد داشت؛ اکتفا کرده است.

فعال سياسي بحريني افزود: مخالفان در امر مذاکرات جدي و دوستدار ميهن شان هستند ولي گويا رژيم حاکم مصمم به پايان دادن به بحران نيست و براي اينکه فشارهاي داخلي و خارجي را از دوش خود بردارد چنين وانمود مي کند که مذاکرات را برگزار کرده است.
 
المدهون گفت: شرايط اوليه مذاکرات اين است که مذاکرات ميان نمايندگان رژيم و مخالفان برگزار شود ولي مذاکرات کنوني فقط ميان نمايندگان رژيم و بخش کوچکي از طيف مخالفان برگزار مي شود لذا خواسته هاي مردم در اين مذاکرات به شکل مطلوب مطرح نخواهد شد و پيش بيني مي شود جمعيت هاي وفاق ملي و وعد از مذاکرات خارج شوند زيرا آنها راضي نخواهند شد سند خيانت به کشورشان را امضا کنند.

المدهون افزود: اعتمادي ميان رژيم حاکم و مخالفان وجود ندارد زيرا رژيم در حالي مخالفان را به مذاکره فرامي خواند که اقداماتي ضد منافع ملت و کشور انجام مي دهد و به اتباع خارجي تابعيت بحريني اعطا و کارمندان بحريني را اخراج مي کند و حملات نيروهاي امنيتي به منازل مردم و بازداشت ها نيز همچنان ادامه دارد . 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها