ویدیو ... عملیات شبانۀ نیروهای ویژۀ روسیه علیه داعش

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 18:18

نیروهای ویژۀ ارتش روسیه در سراسر خاک سوریه عملیات های ضد تروریستی شبانۀ خود را علیه داعش اجرا می کنند.

العالم سوریه

شبکه روسیه 24 گزارشی کامل درباره عملیات شبانۀ ضد تروریستی نیروهای ویژۀ ارتش روسیه در سوریه منتشر کرد که در بخشی از این ویدیو تک تیراندازان روسی تروریست های داعشی را از پای درمی آورند و از زمین خلبان ها را برای انهدام کاروان های داعش راهنمایی می کنند.
لحظات اولیه فیلم نشان می دهد که کاروان خودروهای داعش هنگام حرکت از رقه به سوی تدمر برای حمله به مواضع ارتش سوریه، هدف قرار می گیرد و منهدم می شود. 
شبکه روسیه 24 اعلام کرد: کاروان داعش شامل 38 خودروی مجهز به تیربارهای سنگین بود. این خودروها توپ هایی را یدک می کشیدند و تعدادی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی سوار خودروهای مذکور بودند.
این شبکه تلویزیونی روسی افزود: نیروهای ویژه روسیه حرکت شبانۀ داعشی ها را کنترل کردند و با دستگاه های ارتباطاتی پیشرفته موضوع را به خلبان های بمب افکن های روسی اطلاع دادند. بمب افکن ها نیز با حمله به کاروان حداقل 120 داعشی را به قتل رساندند.
شبکه روسیه 24 اعلام کرد: کاروان داعش با کمک نیروهای سوریه دمکراتیک کُرد که گویا با داعشی ها همدستی می کنند، از رقه به سوی تدمر برای حمله به مواضع ارتش حرکت کرده بود کاروانی که حامل تعداد فراوانی اسلحه پیشرفته و دوربین دید در شب بود.
این شبکه گزارش داد: نیروهای ویژه روسیه در سراسر خاک سوریه عملیات شبانۀ ضد تروریستی اجرا می کنند و هر گونه فعالیت تروریست ها را زیر نظر دارند.  
214

پربیننده ترین خبرها