لیگ جهانی والیبال / ایران ـ ایتالیا امشب

لیگ جهانی والیبال / ایران ـ ایتالیا امشب
جمعه 12 خرداد 1396 - 11:27

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قصد داریم به تماشاگران و به همه آنهایی که از تلویزیون اولین مسابقه تیم ما را در لیگ جهانی 2017 دنبال می‌کنند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است.

العالم ـ ایران
به گزارش سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره نخستین مسابقه شاگردانش در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ ، اظهار داشت: امروز (جمعه) به مصاف یکی از تیم‌های برتر دنیا می‌رویم. ایتالیا نایب قهرمان المپیک است.

وی با بیان اینکه ایتالیا در هفته نخست لیگ جهانی میزبان است، عنوان کرد: به طور قطع سالن مسابقات هم پر از تماشاگران ایتالیایی خواهد شد. امیدوارم ایرانی‌ها هم به سالن بیایند و تیم ایران را تشویق کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مسابقات آغازین لیگ جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: امیدوارم والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

کولاکوویچ تاکید کرد: قصد داریم به تماشاگران حاضر در سالن و به همه آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دنبال می‌کنند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است، زیرا یک ماه و نیم، شاید کمتر از دو ماه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم برای تک تک توپ‌های بازی بجنگیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۳۰: ۲۲ امشب به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ به مصاف ایتالیا می‌رود.

میزان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها