ائتلاف آمریکا منازل مسکونی و یک بیمارستان را در رقه بمباران کرد

ائتلاف آمریکا منازل مسکونی و یک بیمارستان را در رقه بمباران کرد
جمعه 12 خرداد 1396 - 17:02

منابع خبری سوریه از بمباران منازل مسکونی شهروندان سوری در «رقه» واقع در شمال این کشور و تخریب یک بیمارستان در بمباران ائتلاف آمریکایی خبر دادند.

العالم - سوریه

جنگنده‎های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا امروز هم مناطق مسکونی شهروندان سوری ساکن شهر رقه را بمباران کردند و این چندمین باری است که طی یک هفته شهروندان و غیرنظامی سوری در رقه هدف حملات ائتلاف آمریکایی به اصلاح ضد داعش قرار می‎گیرند.

شبکه خبری «الاخباریه السوریه» گزارش داد که حمله هوایی امروز ائتلاف بین المللی که آمریکا رهبری آن را بر عهده دارد، بیمارستان «المواساه» شهر رقه هم هدف قرار گرفت و ویران شد.

منابع خبری سوریه گزارش دادند که در بمباران روز جمعه شهر رقه توسط ائتلاف آمریکایی ضد داعش، چندین نفر از غیرنظامیان سوری شهر رقه کشته و یا زخمی شدند.

این در حالی است که هفت نفر از غیرنظامیان سوریه روز گذشته نیز بر اثر بمباران «ائتلاف بین المللی» در منطقه الجامع القدیم شهر رقه کشته شدند.

جنگنده‌های آمریکا همچنین هفته گذشته روستاهای «الباروده» و «دبسی عفنان» واقع در غرب رقه را هدف قرار دادند که در الباروده 16 غیر نظامی و در روستای دبسی دو غیر نظامی دیگر کشته شدند.

 

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها