ایران 3 - لهستان 1

ایران اولین پیروزی را در لیگ جهانی والیبال کسب کرد

ایران اولین پیروزی را در لیگ جهانی والیبال کسب کرد
يکشنبه 14 خرداد 1396 - 22:06

تیم ملی والیبال ایران توانست اولین برد خود در لیگ جهانی را بدون ستاره های خود مقابل تنها تیم بدون شکست گروه به دست بیاورد.

العالم - ایران

تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در اولین هفته از لیگ جهانی مقابل لهستان انجام خواهد داد. صدرنشین جدول کلی مسابقات که با 2 پیروزی از 2 بازی تنها تیم بدون شکست گروه A است. آنها که با سرمربی جدید خود در دو بازی گذشته فوق العاده ظاهر شدند و توانستند برزیل و ایتالیا، دو فینالیست المپیک ریو را شکست بدهند، امروز رو در روی ایرانی قرار گرفتند که تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده است.

دیدار همیشه پر از تنش ایران و لهستان این بار یک اتفاق ویژه و البته ناخوشایند برای شاگردان کولاویچ داشت؛ چرا که این مربی مونته نگرویی حالا علاوه بر شهرام محمودی و محمد موسوی که در تهران مانده اند، سعید معروف کاپیتان خود را هم در اختیار ندارد. کاپیتان بعد از ناهار روز مسابقه با مشکل گوارشی و در نهایت تب بالا رو به رو شد و به دستور پزشک تیم از ترکیب تیم خارج شد تا فرهاد سال افزون پاسور و عادل غلامی کاپیتان امروز ایران باشند.

در این دیدار، ایران توانست با درخشش امیر غفور، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد سال افزون و میلاد عبادی پور در غیاب 3 ستاره مطرح کشورمان لهستان را با نتیجه 3 بر یک و امتیازات 18 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 شکست بدهد تا اولین پیروزی ایران مقابل تنها تیم بدون شکست گروه انجام بگیرد.

 

ورزش 3

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها