«غزه الان» گزارش داد

امارات منازل فلسطینی‌ها را می‌خرید و به خاخام‌ها می‌فروخت

امارات منازل فلسطینی‌ها را می‌خرید و به خاخام‌ها می‌فروخت
يکشنبه 14 خرداد 1396 - 23:16

یک خبرگزاری فلسطینی اعلام کرد اسنادی در دست دارد که نشان می‌دهد امارات منازل فلسطینی‌ها در قدس را می‌خریده و بلافاصله آنها را به شخصیت‌های اسرائیلی می‌فروخته است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی «غزه الان» اعلام کرد بزودی اسنادی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد امارات اقدام به خرید منازل فلسطینی‌های ساکن قدس می‌کرده و بلافاصله آن را به رژیم اشغالگر اسرائیل می‌فروخته است.

«غزه‌الان» تأکید کرده اسناد مذکور را از منابع موثق گرفته است و نشان می‌دهد که امارات برخی تاجران و شخصیت‌های اماراتی را در خدمت گرفته بوده و این افراد وظیفه داشته‌اند فلسطینی‌ها را قانع کنند منازل خود در قدس را با قیمت‌های بالا بفروشند اما پس از گذشت تنها یک هفته این منازل به خاخام‌ها و دیگر شخصیت‌های اسرائیلی فروخته می‌شده است.

تاجرها و شخصیت‌های اماراتی این بهانه را می‌آورده‌اند که به قدس «محبت و دلبستگی» دارند و به همین دلیل قصد خرید منزل در این شهر را کرده‌اند.

این خبرگزاری در ادامه اعلام کرده شهادت‌های برخی خانواده‌های فلسطینی که منازل خود را فروخته‌اند، نیز منتشر خواهد کرد که تنها پس از چند ماه به مکان زندگی خود بازگشته‌اند و دیده‌اند که خاخام‌ها و صهیونیست‌ها ساکن خانه آنها شده‌اند.

قرار است این اسناد یکشنبه شب (امشب) منتشر شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها