طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به يک الگوريتم سپرده شد!

طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به يک الگوريتم سپرده شد!
دوشنبه 15 خرداد 1396 - 17:38

کمپاني «فريرو - Ferrero» که احتمالاً بيش از هر چيز به خاطر توليد محصولاتي نظير شکلات هاي کيندر و نوتلا شناخته مي شود، اخيراً وارد همکاري تازه اي با موسسه تبليغاتي ايتاليايي Ogilvy & Mather شده است.

العالم - گوناگون

 کمپاني «فريرو - Ferrero» که احتمالاً بيش از هر چيز به خاطر توليد محصولاتي نظير شکلات هاي کيندر و نوتلا شناخته مي شود، اخيراً وارد همکاري تازه اي با موسسه تبليغاتي ايتاليايي Ogilvy & Mather شده تا به شيوه اي نوين، مردم را بيش از پيش به خريد شکلات هاي نوتلا ترغيب کند.
ايده آنها چيست؟ سپردن طراحي بسته بندي شکلات هاي نوتلا به نوعي الگوريتم منحصر به فرد. کمپاني تبليغاتي مورد اشاره، پايگاه داده و الگوهايي که به نظر فريرو با برند نوتلا سازگاري دارند را در اختيار نرم افزار خود قرار داده است و سپس، الگوريتم مورد اشاره، 7 ميليون شيشه نوتلا با طراحي منحصر به فرد توليد کرده که در سراسر ايتاليا به فروش خواهند رسيد.
تصاوير برخي از اين طراحي ها، در پايين قابل مشاهده است. مسلماً از نظر زيبايي شناختي، تمام اين طرح ها بسيار چشم نواز هستند. ناگفته نماند که اين پروژه در ابعاد محدود و تنها همين يک بار انجام شده است، اما باز هم نرم افزار Ogilvy & Mather به خوبي از پس مسئوليت خود برآمده و احتمالاً فريرو به زودي از فروش بالاي شکلات هاي لذيذ خود رضايت کافي را خواهد داشت.

 

منبع : aryanews

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها