دعوای شاهانه قطر و عربستان به مردم هم رسید!

دعوای شاهانه قطر و عربستان به مردم هم رسید!
پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 - 23:05

فعالان شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی از شهروندان عربستانی را منتشر کرده اند که متناسب با تصمیم کشورشان در قطع روابط با قطر، نام فرزندانشان را از تمیم به سلمان تغییر داده اند.

العالم - گوناگون

ویدئویی از یک عربستانی منتشر شده است که در حمایت از تصمیم کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین در قطع روابط با قطر، نام پسرش را از تمیم (امیر قطر) به سلمان ( شاه سعودی) تغییر داده است.

این مرد که عبدالله ناصر الفرد القحطانی نام دارد و از اهالی منطقه عسیر در جنوب عربستان است در یک ویدئو در حالی که فرزندش در مقابلش قرار دارد می گوید: من بعد از حوادث اخیر، نام این پسر دو ساله ام را از تمیم به سلمان تغییر دادم.

یک کاربر در شبکه اجتماعی تویتر نیز در این باره گفت: من در اعلام حمایت از تصمیمات دولت عربستان و همپیمانانش درباره قطع روابط با قطر، نام پسرم را از تمیم به سلمان تغییر دادم.

یک کاربر دیگر به نام سلطان نیز، تصویر مدرک تغییر نام فرزندش را منتشر کرده است که در آن، نامش از تمیم به سلمان تغییر کرده است.

این کاربر در زیر تصویر مذکور نوشته است: یک شهروند عربستانی پس از اختلافات با قطر، نام پسرش را از تمیم به سلمان قاطعیت تغییر می دهد.

برخی منابع پیش بین می کنند که قطری ها هم به زودی به پیروی از این روش به تغییر نام فرزندانشان از سلمان به تمیم روی آورند.

عربستان سعودی از دوشنبه گذشته به همراه بحرین، مصر و امارات روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند.


216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها