پلیس امنیت:

بازداشت 2 نفر درارتباط با حمله تروریستی در تهران

بازداشت 2 نفر درارتباط با حمله تروریستی در تهران
جمعه 19 خرداد 1396 - 13:33

نیروی انتظامی از بازداشت 2 نفر در ارتباط با حمله تروریستی اخیر در تهران خبر داد.

العالم - ایران

بر اساس گزارش نیروی انتظامی، دو نفر در ارتباط با حمله تروریستی روز چهارشنبه در محوطه حرم حضرت امام خمینی ره و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی تهران، در شهرستان روانسر کرمانشاه بازداشت و 92 قبضه کلت کمری در ثلاث باباجانی از یک دستگاه خودرو 405 بلاصاحب توسط پلیس امنیت کرمانشاه کشف شد.
روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری پیش از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که درعملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج تن از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب از سوی گروهک تروریستی داعش از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش روز چهارشنبه مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها