دشمن سرسخت روسیه که پوتین به او علاقه‌مند است!

دشمن سرسخت روسیه که پوتین به او علاقه‌مند است!
جمعه 19 خرداد 1396 - 19:10

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با اعلام علاقه مندی به جان مک کین، سناتور آمریکایی مشهور به دشمنی با مسکو اظهار داشت با وجود اینکه مک کین همچنان در گذشته زندگی می کند اما به هر کسی که از مواضع کشورش دفاع کند احترام می گذارد.

العالم - اروپا
پوتین در گفتگو با اولیور استون کارگردان آمریکایی که قرار است به زودی منتشر شود گفت: آیا می دانی که در آمریکا متأسفانه تعداد قابل توجهی از شخصیت های مشابه سناتور مک کین وجود دارند؟ به طور کلی من تا حدودی به مک کین حق می دهم و در حرفهایم کاملا جدی هستم.
وی افزود: من به این دلیل به مک کین حق می دهم که وی در مواضع ملی اش مبتنی بر دیدگاهش درباره منافع ملی ثابت قدم است و همگان می دانند که در روم قدیم مار پورتسی پدر، در پایان سخنرانی هایش، فارغ از محتوای آن، بر "ضرورت نابودی قرطاج" تأکید می کرد.
پوتین افزود: افرادی که مانند مک کین به باورهایشان به شدت اعتقاد دارند همچنان در دنیای گذشته به سر می برند و نمی خواهند به آینده نگاه و تغییرات سریع به وجود آمده در دنیا را درک کنند. همچنین خطرات واقعی را درک نمی کنند و نمی توانند گذشته شان را که همواره آنها را به عقب برمی گرداند درک کنند.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: کشور ما به مبارزه آمریکا برای استقلال کمک کرد و کشورهایمان در دو جنگ جهانی اول و دوم با همدیگر متحد شدند. همچنین در وضعیت کنونی، تروریسم بین المللی به عنوان یک خطر مشترک ما را تهدید می کند و دو کشور با خطر ویرانی فضای پیرامونی کل بشریت مواجه هستند.
پوتین در پایان خاطرنشان کرد: ما سرانجام سلاح های هسته ای را انبار کرده ایم که به نوبه خود به تهدیدی برای کل بشریت تبدیل شده است و باید اندکی به این مسائل بیندیشیم. مسائل بسیاری وجود دارند که باید حل شوند.

منبع: روسیا الیوم
216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها