تشدید درگیری ها در حومه تعز یمن

تشدید درگیری ها در حومه تعز یمن
شنبه 20 خرداد 1396 - 22:25

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گزارش داد، درگیری ها در حومه تعز یمن شدید شده است.

العالم - یمن

خبرنگار این شبکه در تعز یمن درباره تحولات میدانی در این منطقه گفت: ارتش وابسته به رئیس جمهور مستعفی عملیاتی را برای بازپس گرفتن مناطقی در حومه تعز آغاز کرده است، اما حوثی ها (جنبش انصارالله) و نیروهای علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن توانستند منطقه السلوی را به کنترل خود درآورند و درگیری ها از صبح امروز میان نیروهای منصور هادی با انصار الله در این منطقه ادامه دارد.

به گفته وی، فرماندهی نیروهای وابسته به عربستان اعلام کرده که این نیروها پس از درگیری های شدید با نیروهای حوثی و عبدالله صالح، بر بخش هایی از این شهر سیطره یافته اند و شماری از نیروهای حوثی و علی عبدالله صالح کشته شده اند. همچنین در این درگیری ها چند تن از نیروهای وابسته به عربستان نیز کشته شدند. درگیری ها در منطقه الشقبات ادامه دارد.

گزارش اسکای نیوز، به سیطره نیروهای وابسته به عربستان برارتفاعات این منطقه اشاره دارد. هدف از این درگیری ها، اشغال روستاهایی است که در کنترل حوثی ها قرار دارد. همچنین شهر تعز نیز شاهد از سرگرفته شدن درگیری ها در اطراف پایگاه نظامی التشریفات در این شهر است و در این منطقه درگیری های شدیدی شب و بامداد گذشته رخ داد و نیروهای انصار الله و مزدوران عربستان به صورت گسترده مواضع یکدیگر را هدف قرار دادند. همچنین جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در چند ساعت گذشته تحرکات زیادی در آسمان تعز داشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها