عضو جبهه ملي نجات ليبي:

انقلابيون به طرابلس نزدیک می شوند

انقلابيون به طرابلس نزدیک می شوند
چهارشنبه 15 تير 1390 - 06:14

عضو جبهه ملي نجات ليبي با تاکيد بر اين که به معمر قذافي فرصت تجديد قوا نخواهيم داد؛ گفت: انقلابيون درحال نزديک شدن به طرابلس و کسب پيروزي نهايي هستند.

عبدالله جوان چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: به قذافي قبل از کنار رفتن از قدرت و خارج کردن نيروهايش از شهرهايي که با کمک مزدورانش اشغال کرده است؛ فرصت آتش بس نخواهيم داد.
 
عضو جبهه ملي نجات ليبي درباره اين که گفته مي شود ناتو نمي خواهد انقلابيون به شيوه نظامي نبرد را فيصله دهند؛ گفت: ما از ابتدا فقط خواستار پوشش هوايي ناتو بوديم تا انقلابيون بتوانند به طرف طرابلس پيشروي کنند.

جوان افزود: ما فقط خواستار پوشش هوايي از سوي ناتو و دريافت سلاح هستيم تا اين رژيم را بدست انقلابيون سرنگون کنيم.

وي اظهار داشت: مردم و جوانان انقلابي ليبي با اتحاد و يکدلي به قيام خود تا پيروزي بر رژيم معمر قذافي ادامه مي دهند.

عضو جبهه ملي نجات ليبي خبر اختلاف و دوستگي در شوراي انتقالي را رد کرد و افزود: شوراي انتقالي در ابتدا از تجربه لازم برخوردار نبود اما بعد از گذشت 4 ماه از تشکيل آن و به رسميت شناخته شدن از سوي بسياري از کشورها توانست حمايت هاي سياسي خوبي را بدست آورد. 

عضو جبهه ملي نجات ليبي درباره تلاش اتحاديه آفريقا براي پايان دادن به درگيري در ليبي ، گفت: اتحاديه آفريقا از حمايت مالي قذافي برخوردار است به همين دليل هيچگاه طرح هاي اين اتحاديه شامل کنار رفتن قذافي و فرزندانش از قدرت نشد بلکه طرح هاي آن همواره عليه انقلابيون ليبي بوده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها