در 3 روز گذشته؛

چند عامل داعش در کشور دستگیر شده‌‌اند؟

چند عامل داعش در کشور دستگیر شده‌‌اند؟
يکشنبه 21 خرداد 1396 - 02:10

طی سه روز گذشته و پس از دو عملیات تروریستی در تهران که عاملان آن به هلاکت رسیدند، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با هماهنگی یکدیگر برای دستگیری عوامل باقی مانده تروریست‌ها در کشور اقدامات ضربتی انجام دادند.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری میزان، پس از حمله ناجوانمردانه تروریست های تکفیری به حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد که به موجب آن ۱۷ تن از هموطنانمان به شهادت رسیدند، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با هماهنگی یکدیگر برای دستگیری عوامل باقی مانده تروریست‌ها در کشور اقدامات ضربتی انجام دادند.

شناسایی یک تیم تروریستی در اطراف تهران

سردار حسین اشتری در حاشیه نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران به دام تور اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی افتادند و دستگیر شدند.

سردار اشتری گفت: مردم در خصوص شناسایی و دستگیری این افراد (تروریست ها) با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی همکاری مطلوبی داشتند که لازم می‌دانم از همکاری و هوشیاری مردم تشکر کنم.

دستگیری ۷ نفر از عوامل پشتیبانی حوادث تروریستی تهران در فردیس

احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری البرز امروز (۲۰ خرداد) در گفت‌وگو با میزان از دستگیری ۷ نفر از عوامل پشت پرده حوادث تروریستی تهران در شهرستان فردیس استان البرز خبر داد.

دستگیری عامل مرتبط با گروهک داعش در البرز

در ادامه شناسایی عوامل مرتبط با گروهک داعش در کشورمان، ماموران پلیس امنیت استان البرز، عصر روز گذشته (۱۹ خرداد) در منطقه کیانمهر موفق شدند یکی از عوامل مرتبط با این گروهک را شناسایی کنند. ماموران پلیس در عملیاتی هماهنگ این فرد را دستگیر کردند؛ تحقیقات و بازجویی‌ها از این فرد آغاز شده است.

دستگیری 7نفر در لارستان

روز پنجشنبه (۱۸ خرداد) در دو عملیات جداگانه از سوی پلیس امنیت، ۷ نفر از عوامل مرتبط با داعش در لارستان استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی تهران نیز در بندر ماهشهر

با تلاش سربازان گمنام امام زمان یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران، در بندر ماهشهر دستگیر شد. این متهم دارای تابعیت غیر ایرانی است و در راستای تامین تجهیزات و مایحتاج تروریست‌ها فعالیت می‌کرد که در یک عملیات پیچیده و حساب شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

۴۱ نفر از عناصر داعش در ۴ استان دستگیر شدند

وزارت اطلاعات در اطلاعیه بعد از ظهر ۱۹ خرداد اعلام کرد: در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده‌های علاقه‌مند به ایران اسلامی تعدادی از تروریست‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی به همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

دستگیری یک زن و ۵ عامل دیگر مرتبط با داعش

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در صحنه بازسازی حمله تروریستی به حرم مطهر در روز ۱۸ خرداد، از دستگیری یک زن و ۵ نفر دیگر از عوامل مرتبط به گروهک تروریستی داعش خبر داده بود. البته آمار 41 نفره وزارت اطلاعات پس از اعلام این خبر منتشر شد.

 

جام جم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها