اشراف اطلاعاتی سپاه رمز امنیت در مرز جنوب‌شرق

اشراف اطلاعاتی سپاه رمز امنیت در مرز جنوب‌شرق
دوشنبه 22 خرداد 1396 - 16:30

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی گسترده در مرزهای جنوب شرق کشور رمز موفقیت در مقابل دشمنان است.

العالم- ایران

سردار محمد پاکپورفرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش هم‌اندیشی سران طوایف که با حضور جمعی از مسؤلان کشوری و استانی و سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، در حسینه عاشقان ثارالله در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، استکبار جهانی دست روی نقطه‌ای گذاشته است تا سرمایه‌های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: داعش و استکبار جهانی توسط خود مسلمانان از بین بردن سرمایه‌های مادی و انسانی  را مورد هدف قرار داده است.

فرماند نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دشمن برای نفوذ در بین مردم و مسؤلان بسیار تلاش می‌کند که باید بسیار هوشیار باشیم.

سردار پاکپور افزود: داخل کشور ما این وحدت وجود دارد و این چند مورد حرکات تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

وی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور امنیت ما در مرزها توسط مردم تامین می‌شود و همین اقدام مورد هجوم دشمن قرار گرفته است زیرا این کار سبب انسجام و وحدت بین مردم و مسؤلان شده و دشمن این را نمی‌خواهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجامی که دارند، از ناامنی در منطقه جلوگیری می‌کنند، گفت: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابل دشمنان است.

سردار پاکپور خطاب به سران طوایف بیان کرد: اتحاد و انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب رسانده تا کسی نتواند در میان شما تفرقه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت در سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب  است، گفت: مردم این منطقه همکاری بسیار خوبی با مسؤلان امنیتی در تامین امنیت دارند./تسنیم

پربیننده ترین خبرها