ناکامي 14مارس درمقابله با کابينه لبنان

ناکامي 14مارس درمقابله با کابينه لبنان
چهارشنبه 15 تير 1390 - 10:19

عضو فراکسيون تغيير و اصلاح در مجلس لبنان با تاکيد بر ناکامي گروه غرب گراي 14 مارس در مقابله با کابينه جديد لبنان، پيش بيني کرد که کابينه نجيب ميقاتي با نسبتي خوب راي اعتماد مجلس را کسب و پس از آن کار خود را از روز جمعه هفته آينده آغاز کند.

"نبيل نقولا" چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت:با آغاز به کار دولت جديد شهروندان قضاوت خواهند کرد که اظهارات مخالفان کابينه سياه نمايي بيش نيست زيرا گروه مخالفان ثابت کرد چيزي براي ارايه به مردم ندارد و مردم از عملکرد اين گروه به تنگ آمده اند.

عضو فراکسيون تغيير و اصلاح در مجلس لبنان با تاکيد بر خرسندي گروه هواداران دولت از فضاي حاکم بر بررسي بيانيه وزارتي کابينه و مساله راي اعتماد به آن در مجلس گفت: حملات تند مخالفان دولت که از دستيابي به قدرت بازمانده اند، قابل پيش بيني بود.

نجيب ميقاتي نخست‌ وزير لبنان صبح سه شنبه به وقت محلي در جلسه بررسي بيانيه هيات دولت در پارلمان اين کشور به ايراد سخنراني و توضيح مواضع دولت خود پرداخت و پس از آن، جلسات راي اعتماد به کابينه وي هفته آينده طي سه روز در پارلمان برگزار خواهد شد.

نقولا اظهار داشت: در حال حاضر مهم ترين مساله براي شهروندان ثبات و اطمينان بخشي به مردم درباره اين مساله است که اکثريت کنوني (گروه 8 مارس) در جهت منافع شهروندان و ملت کار خواهد کرد.

نقولا افزود: به همين دليل اعتراضات گروه غرب گراي 14 مارس عليه کابينه جديد چندان اهميتي براي ما ندارد و تنها مساله اي که براي ما اهميت دارد کار و اثبات توانمندي و شفافيت تيم جديد است.

عضو فراکسيون تغيير و اصلاح در مجلس لبنان، خاطر نشان کرد: گروه مخالفان بر موضوع دادگاه بين المللي تمرکز کرده است درحالي که اينک همه ملت لبنان به ميزان کارامدي اين دادگاه و همه حاشيه هاي آن واقف هستند.

وي افزود: آن چه که در حال حاضر براي مردم اهميت دارد موضوعات ديگري همچون توسعه مدارس، بيمارستان ها، ايجاد فرصت هاي اشتغال و جلوگيري از مهاجرت جوانان است و کابينه جديد اميدوار است که بتواند آرزوهاي ملت را برآورده کند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها