عمار حکیم خواستار تحقیق از استاندار بصره شد

عمار حکیم خواستار تحقیق از استاندار بصره شد
پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 - 18:06

یک منبع آگاه خبر داد که رییس ائتلاف ملی عراق از رییس کمیته نزاهت(بررسی دارایی های مسئولان) خواست تا از استاندار بصره تحقیق شود.

العالم ـ عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه امروز پنجشنبه تاکید کرد که عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق زمینه را برای طرفهای نظارتی به منظور تحقیق و تفحص از افرادش در دولت را فراهم کرد. حکیم به طور رسمی از حسن یاسری رییس کمیته نزاهت خواست تا با ماجد النصراوی استاندار بصره در خصوص پرونده های مشکوک به فساد تحقیق کنند.

به نوشته "السومریه نیوز"، این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: حکیم طی دیدار با حسن یاسری تاکید کرد که از قانون و نتایج تحقیقات عادلانه حمایت خواهد کرد و در خصوص منافع عمومی و اموال عمومی با هیچ کسی هیچ تعارفی ندارد.

این منبع افزود: از استاندار در شواری استانداری تحقیق و بازجویی شد، که طولانی ترین تحقیق در تاریخ بازجویی استانداران بود؛ اما چیزی علیه وی اثبات نشد این در حالی است که برخی رهبران سیاسی بصره بر این باورند که این امر به معنای نبود پرونده های فساد نیست بلکه ادله کافی در دست نبوده است.

منبع مزبور خاطرنشان کرد که این درخواست عمار حکیم شاید در پی فراهم شدن اطلاعات جدید باشد.

در پی تاخیر شورای استانداری در تایید طرح دیوان استانداری برای بهبود برق، ماجد نصراوی استاندار بصره در 19 آوریل 2017 اعلام کرد که در خصوص مساله برق در طول تابستان جاری هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.

210

پربیننده ترین خبرها