برقراری آتش بس 48 ساعته در درعا

برقراری آتش بس 48 ساعته در درعا
شنبه 27 خرداد 1396 - 18:48

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که در راستای حمایت از تلاشهای آشتی ملی، عملیات نظامی از ساعت 12 ظهر امروز شنبه در شهر درعا به مدت 48 ساعت متوقف خواهد شد.

العالم ـ سوریه

خبرنگار العالم تعیین وضعیت 73 فردِ تحت تعقیب در قامشلی و اطراف آن در حومه شمال شرق الحسکه را تایید کرد.

چاه حفنه و سد ارک و رشته کوههای شمال تدمر به تصرف ارتش سوریه درآمد

نیروهای ارتش سوریه و متحدانش چاه حفنه و سد ارک و رشته کوههای تدمر را پس از درگیری های شدید با گروه ترویستی داعش در شمال شرق تدمر در حومه حمص را به کنترل درآوردند.

در همین حال جنگنده های سوریه با هدف قرار دادن تجمعات داعش در شرق ارک و اطراف ایستگاه سوم و منطقه الطیبه غربی در حومه تدمر، مواضع داعش و دهها زره پوش و تجهیزات مختلف آنها را منهدم کردند و سرنشنیان این خودروهای زرهی را نیز به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش همچنین مواضع داعش در صلبه، قلیب الثور، ابوحبیلات، التناهج، جنی العلباوی، مارینا، غرب تباره الدیبه در حومه شرقی حماه و در اطراف روستای بیرابوکبری و جنوب النشمی و الکراوی و الرصافه در حومه غربی رقه و الثرده و دره الثرده و الجفره و حویجه و فرودگاه قدیم در دیرالزور را بمباران کردند.

دو شهید در انفجار تروریستی در شهرک خان ارنبه در حومه قنیطره

وقوع انفجار تروریستی در مرکز شهرک خان ارنبه در حومه قنیطره به شهادت دو نفر و زخمی شدن 5 تن دیگر انجامید.

احمد شیخ عبدالقادر استاندار قنیطره تاکید کرد که تروریست انتحاری نیمه شب گذشته کمربند انفجاری خود را در شهرک خان ارنبه منفجر کرد که بر اثر آن دو نفر شهید شدند و 5 نفر دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارتهای گسترده ای به برخی خانه ها وارد شد. 

یک منبع پزشکی در بیمارستان شهید ممدوح اباظه در شهر البعث تاکید کرد که ساعت یک شب جسد دو شهید به این بیمارستان منتقل شد. همچنین 5 مجروح  تحت مداوا قرار گرفتند که 4 تن از آنان برای تکمیل درمان به بیمارستانهای دمشق منتقل شدند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها