سردار جزایری: ابزار تنبیه آمریکا را داریم

سردار جزایری: ابزار تنبیه آمریکا را داریم
شنبه 27 خرداد 1396 - 19:43

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اگر آمریکایی ها و صهیونیست ها تغییر رویه ندهند؛ گام های اساسی تری برخواهیم داشت و اعلام می کنیم ابزارهای تنبیه را نیز در اختیار داریم.

العالم - ایران

سردار جزایری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه طلب، زیاده خواه، زورگیر و باج گیر است که ریشه اصلی خصومت ها با ما نیز براساس این موارد شکل می گیرد.

وی افزود: ملت ایران از سال های آغازین پیروزی انقلاب با دشمنی های آنها با انقلاب و نظام دستگاه های موثر از جمله سپاه پاسداران آشنا هست.

جزایری گفت: البته آمریکا باید رویه خود را تغییر دهد و ما آمریکایی ها را مجبور خواهیم کرد که این کار را انجام دهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: افکار عمومی، پدرخوانده تروریسم را آمریکا و صهیونیسم جهانی می داند و این یک طنز تاریخی است که آمریکایی های تروریست سپاه پاسداران انقلابی و مردمی را که از ابتدای شکل گیری یکی از ماموریت هایش مبارزه با تروریسم است؛ چون از مردم فلسطین ، عراق و سوریه حمایت می کند و از طرفی در برخورد با تروریست های داخلی نیز تردید ندارد؛ حامی تروریسم می خواند.

سردار جزایری ادامه داد: این همان روحیه شیطانی است که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیدند.

وی در ادامه گفـت: نکته عجیب دیگر آن است که مردم دنیا اعترافات رییس جمهور فعلی آمریکا درباره رییس جمهور قبلی؛ مبنی بر ایجاد داعش و کمک آنها فراموش نکردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: همه اسناد حکایت از آن دارد که داعش و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه هستند.

سردار جزایری گفت: اقدامات آمریکا از جمله تشدید تحریم ها نقض برجام و تروریست نامیدن سپاه پاسداران روحیه ما را برای مبارزه با شیطان بزرگ مصمم تر می کند.

وی افزود: در میدان عمل نیز برخورد با تروریست ها پدرخوانده ها و تشکیلات آنها را نشان خواهیم داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها