پیدا شدن اجساد تعدادی از ملوانان ناپدید شده آمریکایی در سواحل ژاپن

پیدا شدن اجساد تعدادی از ملوانان ناپدید شده آمریکایی در سواحل ژاپن
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 10:20

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد اجساد تعدادی از ملوانانی که بر اثر برخورد ناوشکن این کشور با یک فروند کشتی تجاری فیلیپینی نزدیک سواحل ژاپن مفقود شده بودند در اجزای باقی مانده از کشتی غرق شده پیدا شده است.

العالم - آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد به دنبال رسیدن نیروهای جستجو و امداد به محله حادثه، مکان اختفای این نیروها مشخص گردید.

براساس این گزارش اجساد تعدادی از ملوانانی ناوکشن یو‌اس‌اس فیتزجرالد که مفقود شده بودند، در اجزای باقی مانده از کشتی غرق شده پیدا شده است.

این بیانیه هیچ اشاره به یافتن تمام هفت نیروی آمریکایی ناپدید شده نکرد؛ اما رسانه های ژاپنی اعلام کردند نیروی دریایی پیکر این هفت نیرو را پیدا کرده است.

ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده بود این حادثه باعث زخمی شدند چند نفر شده است اما بدون اشاره به تعداد آنها اعلام کرد: ناوشکن یو‌اس‌اس فیتزجرالد با کشتی ای‌سی‌ایکس کریستال در فاصله 56 مایل دریایی از جنوب غرب شهر یوکوسوکای ژاپن برخورد کرده است.

گارد ساحلی ژاپن به سرعت به محل حادثه شتافته بود.

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یک کشتی ژاپنی به انتقال یک سرباز زخمی آمریکایی کمک کرده است. این امر نشان می دهد جراحت نیروی مذکور به حدی بوده است که نیازمند انتقال سریع به خشکی بوده است.

منابع آمریکایی و ژاپنی پیشتر از ناپدید شدن 7 خدمه ناوشکن آمریکایی در این حادثه خبر داده بودند.

216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها