ویدئوی کامل لحظه اصابت موشک های سپاه به داعش در دیرالزور

دوشنبه 29 خرداد 1396 - 11:19

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک از فاصله حدود هفتصد کیلومتری به مقر های گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه دهها تن از فرماندهان و اعضای این گروه تروریستی را نابود کرد و خسارات گسترده ای به آنان وارد ساخت که فیلم لحظه اصابت موشک ها تا لحظاتی دیگر منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اکنون پس از گذشت ساعاتی از حمله دوشنبه شب موشکی سپاه به داعش در سوریه واحد هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویر هوایی از لحظه اصابت موشک به مواضع تروریست های داعش را منتشر کرده است.

 

یادآور می شود در آخرین ساعات روز یکشنبه 28 خرداد ماه، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد.

بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه پاسداران این اقدام بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران بوده است.

در این عملیات، 6 فروند موشک به سمت مواضع تروریست‌ها در دیرالزور شلیک شده و این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.

پربیننده ترین خبرها