بمباران موشکی منطقه مرزی یمن و شکست پیشروی مزدوران

بمباران موشکی منطقه مرزی یمن و شکست پیشروی مزدوران
چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 23:15

در ادامه جنایتهای عربستان سعودی علیه یمن، نیروهای سعودی منازل و املاک شهروندان یمنی در منطقه مرزی غمر را هدف بمباران موشکی و توپخانه ای قرار دادند.

العالم ـ یمن

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه خبری "مسیره نت"، عربستان منازل شهروندان و کشتزارهای آنها در منطقه غمر در استان صعده را بمباران کرد و خسارتهای گسترده ای به املاک شهروندان در منطقه وارد کرد.

یادآور می شود که جنگنده های دشمن شنبه گذشته مرتکب جنایتی علیه شهروندان یمنی در بازار المشنق در منطقه مرزی شدا در استان صعده شد که 25 شهید و یک زخمی برجای گذاشت.

شکست پیشروی مزدوران در منطقه المعافر در تعز

تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در منطقه المعافر در استان تعز بر اثر مقابله ارتش و کمیته ای مردمی به شکست انجامید و شماری از مزدوران در این عملیات کشته شدند.

یک منبع نظامی تاکید کرد که قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی تلاش مزدوران برای پیشروی به سمت الرحبه در منطقه الکدحه در المعافر را ناکام کردند؛ در این عملیات شماری از مزدوران کشته شدند و تجهیزات و آلات نظامی آنها منهدم گشت.

یادآور می شود که ارتش و کمیته های مردمی طی روزهای گذشته در عملیاتی ویژه خسارتهای گسترده ای به مزدوران وارد کردند و پیشروی آنها در مناطق الصلو، صاله، مزوع، الوازعیه، المعافر و شرق و غرب شهر تعز را ناکام کردند.

210

پربیننده ترین خبرها