اخراج منافقین، تصمیم بی بازگشت دولت عراق

اخراج منافقین، تصمیم بی بازگشت دولت عراق
پنج‌شنبه 16 تير 1390 - 12:24

يک کارشناس عراقي با بيان اينکه " مردم عراق مصرانه خواستار اخراج اعضاي گروهک منافقين هستند"، تاکيد کرد که اخراج منافقين از خاک عراق تصميم بي بازگشت دولت اين کشور است.

" منهل المرشدي " روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم ضمن تاکید بر اتفاق نظر مردم عراق درباره ضرورت  گسترش روابط  تهران و بغداد در همه زمینه ها ، خاطرنشان کرد: مردم عراق خواستار برچیده شدن پادگان اشرف و اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق هستند.

وی تاکید کرد: تروریست هایی که با رژیم بعثی جنایتکار صدام همکاری کرده هیچ جایی در خاک عراق ندارند.

این کارشناس سیاسی عراقی ، حمایت آمریکایی ها از گروهک تروریستی منافقین را برای این کشور مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم  شرم آور دانست و خاطرنشان کرد که حضور گروهک منافقین در خاک عراق مغایر با قانون اساسی عراق است.

المرشدی با تاکید به اینکه " مردم عراق به هیچ طرفی اجازه نمی دهند از خاک کشورشان برای حمله به کشورهای همسایه استفاده کنند"، تصریح کرد: گسترش روابط و همکاری های ایران و عراق در راستای منافع مشترک دو کشور  و منطقه است .

این نویسنده عراقی گفت که سفر هیات عالیرتبه ایرانی به ریاست " محمد رضا رحیمی" معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و امضای توافقنامه های راهبردی بین دو کشور با استقبال مردم و دولت عراق مواجه شده است.

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها