ترامپ و اعلام بزرگترین معافیت مالیاتی تاریخ آمریکا

ترامپ و اعلام بزرگترین معافیت مالیاتی تاریخ آمریکا
پنج‌شنبه 1 تير 1396 - 17:56

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا از بزرگترین معافیت مالیاتی در تاریخ آمریکا خبر داد.

العالم آمریکا

دونالد ترامپ در سخنانی در مقابل هوادارانش در ایالت اوهایو گفت: با جدیت برای کاهش مالیات ها تلاش می کنیم و در صورتی که امور براساس برنامه پیش برود، بزرگترین معافیت مالیاتی تاریخ آمریکا اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: درصد مالیات های کنونی در آمریکا، بالاترین درصد مالیات در سراسر دنیاست. در واقع ما برای کاهش مالیات ها تلاش می کنیم ولی من نمی گویم مالیات های ما به پایین ترین سطح در دنیا تبدیل خواهد شد. اما آنها را کاهش خواهیم داد.

ترامپ همچنین دمکرات ها را به ایجاد موانع بر سر تصویب قانون مالیات ها و همچنین اصلاح نظام خدمات بهداشتی آن کشور متهم کرد و گفت: آنها مرا متهم می کنند که در زمینه نظام خدمات بهداشتی هیچ اقدامی نکرده ام. این در حالی است که فقط پنج ماه از آغاز مسئولیتم گذشته است.

وی در این باره مثالی را ذکر کرد و گفت: باراک اوباما وقت زیادی را برای اصلاح نظام خدمات بهداشتی موسوم به "اوباما کر" کرد. این در حالی است که این نظام، فاجعه و مرده بود.

ترامپ تأکید کرد: به مردم آمریکا قول می دهم در زمینه برنامه های بیمه درمانی، طرح غافلگیر کننده ای دارم که به زودی آن را اعلام خواهم کرد.

216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها