دبیرکل حقوق بشر بحرین افشا کرد

خبرنگاران در لیست سیاه آل خلیفه

خبرنگاران در لیست سیاه آل خلیفه
پنج‌شنبه 16 تير 1390 - 15:04

دبيرکل مرکز حقوق بشر بحرين از قرار گرفتن نام شماري از خبرنگاران در ليست سياه به دليل انعکاس جنايات رژيم آل خليفه را منعکس مي کنند خبر داد و گفت که اين رژيم همچنان به پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي اجازه فعاليت نمي دهد.

" نبيل رجب "عصر پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم همچنین تاکيد کرد: رژیم آل خلیفه اگرچه مدعی راهکار گفت وگو است اما در دعوت خود جدی نیست و تمام آزاد انديشان بحرینی و مردم معترض را سرکوب می کند.

گفت: رژيم آل خلیفه صادق نیست و مردم بحرین هم به آن اعتمادی ندارند.

وي تصریح کرد: ادامه حمله به تجمع‌ها، تظاهرات مسالمت‌آميز و جلوگيري از حرکت‌هاي مدني مردم که خواهان دمکراسي و حقوق بشر هستند، گواه اين مدعاست که رژيم آل خلیفه تغييري در رويکرد سياسی خود ايجاد نخواهد کرد.

دبیرکل مرکز حقوق بشر بحرین با انتقاد شدید از رژیم بحرین برای جلوگیری از بازسازی مساجد و حسینیه هایی که نظامیان این رژیم و رژیم سعودی تخریب کرده اند، تاکید کرد: انتظار می رود گفتمان واقعي بين رژيم حاکم با همه گروه هاي مخالف شيعه و سني صورت گیرد و جامعه بین المللی بر این نوع گفتمان اصرار کند.

نبيل رجب تصری کرد: مقامات بحرين همچنان حاضرنیستند به بسياري از سازمان هاي حقوقي مانند سازمان ديده بان حقوق بشر و سازمان عفو بين الملل اجازه ورود به بحرین بدهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها