سیاستهای آل خلیفه مشکل اصلی بحرین

سیاستهای آل خلیفه مشکل اصلی بحرین
پنج‌شنبه 16 تير 1390 - 17:08

عضو کميسيون مستعفي جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين تاکيد کرد : لازم است اساس مشکل اصلي بحرين که همان سياست طايفه‌گري رژيم آل خليفه است، در گفت وگوها بررسي شود.

"هادي الموسوي" روز پنجشنبه به  شبکه خبري العالم گفت : نمي‌توان آنچه اکنون در بحرين وجود دارد را گفتگو ناميد، زيرا در پايين ترين سطح قرار دارد.

، وی تصریح کرد: شماري از شهروندان بحرینی در مکاني تجمع کرده‌اند و در مدت زماني که بيشتر از 5 دقيقه طول نمي‌کشد ديدگاه‌شان را مطرح مي‌کنند و اساسا در این گفتگوها خواسته های اصلي مردم مطرح نمي‌شود.

الموسوی خاطرنشان کرد: امروز، همه مردم بحرين يک خواسته اساسي دارند که کاملا واضح است اما اصلا در مذاکرات نمایشی منامه مطرح نشده است.

وی گفت : اگر اين مذاکرات واقعا به دنبال ايجاد توافق ملي بود، چرا به برخي از شخصيت‌هاي مخالف اجازه شرکت داده نشد و آنها هم اکنون در پشت ميله‌هاي زندان‌ها بسر مي برند و به حبس ابد محکوم شده اند.

الموسوي افزود: رژيم دو گزينه در پيش دارد، گزينه اول گزينه ارائه راه حل هاي فرعي و حاشيه اي و گزينه دوم اين است که با شهامت با اصل مشکل برخورد کند و آن را به بررسي بگذارد، مشکلي که مردم خواهان حل آن هستند مشکل طایفه گرایی رژیم است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها